Beantwoord

7.50 extra beltegoed niet bijgeschreven

• 21 februari 2014
  • 6 reacties
  • 2633 keer bekeken

Door omstandigheden snap ik niet veel meer.

Ik heb op 11-02-2014 een KPN Pre Paid kaartje gekocht, en gelijk geregistreerd.

Daar heb ik ook een SMS over ontvangen

Tot zover is het gelukt, vervolgens 10 dagen gewacht en toen met de klantenservice gebeld hoe ik die 7.50 extra tegoed kon zien.

Dit bleek door *107# in te toetsen, maar ik begrijp niet hoe dit tegoed te moeten gebruiken.

Nu gaat het nog steeds van mijn beltegoed *101# af.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, het was al een paar uur zoeken hoe ik hier een vraag kon stellen, maar dit is nu gelukt.

Met vriendelijke groet Richard.

icon

Beste antwoord door Menno 24 februari 2014, 14:42

Graag gedaan uiteraard! Ik zou graag ook aan onze kant willen nakijken of alles goed staat. Zou je mij het mobiele nummer in een privébericht willen sturen?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Richard,

Ik begrijp uit je bericht dat het extra tegoed wel hebt ontvangen en kunt opvragen.  Het extra tegoed wordt als eerste verbruikt voor gesprekken die je voert, niet voor data. Wanneer het extra tegoed is verbruikt, wordt vervolgens het reguliere tegoed aangesproken. 

Maar dit is nu juist een probleem, het gaat nog steeds van mijn reguliere beltgoed af.

Ik heb nog niet een mailtje of SMS'je ontvangen van KPN, ik kan alleen zien met *107# dat het erop staat.

Als ik vervolgens om te testen een SMS stuur gaat het van mijn reguliere gebruik af, te zien door *101#

Data verbruik ik niet.

Wel alvast bedankt voor het meedenken.

Reputatie 5
Badge +6
Graag gedaan uiteraard! Ik zou graag ook aan onze kant willen nakijken of alles goed staat. Zou je mij het mobiele nummer in een privébericht willen sturen?

Reputatie 5
Badge +6
Bedankt voor het privé-bericht! Ik heb een kleine aanpassing gedaan en begrijp dat het inmiddels goed gaat. 

Beste Menno,

Klopt helemaal, nogmaals bedankt voor de hulp.

L.S.,

Zojuist geregistreerd voor extra beltegoed.
We hadden zelf al extra 10 euro opgewaardeerd (extra gekocht, opgewaardeerd via kassabon.) Er was nog 2,20 euro aanwezig, immers bij nieuwe simkaart is al 2,50 aanwezig. Tesamen: 12 euro 20.
Na registratie via internet op kpn.com is op het scherm bevestigd dat er een tegoed van 7 euro 50 bellen is bijgekomen. Helaas, bij het opvragen van het beltegoed blijft het saldo op 12,20 steken.
Hoe kunnen we nu gebruik maken van de extra 7 euro 50 die we wel ontvangen moeten hebben, maar die niet opgeteld is bij het saldo dat getoond wordt na intypen *101#. Hier staat nu 12 euro 20 en niet het verwachte 19,70. Graag uw assistentie hierbij.

Met vriendelijke groet,
Topper.

*Admin: jouw vraag wordt beantwoord in het door jou aangemaakte topic

Reageer