Beantwoord

7,50 extra beltegoed nog niet bijgeschreven

• 4 november 2013
  • 4 reacties
  • 3671 keer bekeken

Hallo,

Ik wacht al 4 weken op het gratis beltegoed van 7,50 euro.

Kunt u me helpen?

groetjes,

Sidka

icon

Beste antwoord door Mehmet__ 4 november 2013, 14:09

Hallo Sidka,

Dat is inderdaad wel erg lang! Zou je mij per privébericht je 06-nummer kunnen sturen? Dan zal ik bekijken wat ik voor je kan betekenen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Hallo Sidka,

Dat is inderdaad wel erg lang! Zou je mij per privébericht je 06-nummer kunnen sturen? Dan zal ik bekijken wat ik voor je kan betekenen.

Gisteren heb ik hiervoor  aangevraagd voor TWEE personen. En de eerste heeft € 7,50 gekregen en opgebruikt tot € 7,40. Maar ... de tweede heeft € 7,50 ook gekregen en een sms gestuurd. En het blijkt, dat zijn gratis saldo OPEENS NIETS volgens *107#!? Daardoor is zijn betalende saldo met 10 cent verminderd volgens *101#! Wat is er toen MIS gegaan met de mobiele telefoon van de TWEEDE persoon?

Goedemiddag,

Ik kwam dit onderwerp tegen tijden mijn zoektocht op jullie site.

Mijn extra beltegoed is ook nog niet bijgeschreven, maar ik spendeer wel steeds sms kosten van mijn andere bundel om met *107# te kijken of het er al bij staat.

Kunnen jullie mij helpen.

Mvg

Jil

Reputatie 7
Badge +27
Beste Jil,

Welkom op het forum! Allereerst goed nieuws: het sms'en naar *107# is gratis en gaat dus niet van je bundel af. Wel is het erg vreemd dat je het tegoed nog niet ziet staan. Stuur je mij in een privébericht je 06-nummer en SIM-kaartnummer? Dan kijk ik het voor je na. 

Reageer