Beantwoord

€7,50 extra beltegoed opwaarderen lukt niet

  • 21 January 2019
  • 6 reacties
  • 204 keer bekeken

Beste KPN, ik heb al meerdere keren geprobeerd mijn 7.50 euro beltegoed op te waarderen van mijn nieuwe mobieltje maar dit lukt niet.
Kunnen jullie hier naar kijken.

Groetjes, Rubenski

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 January 2019, 13:38

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @rubenski Waar gaat het precies mis? Heb je alle stappen op onze site ook gevolgd?
Beste Bart, ik heb op deze pagina mijn gegevens ingevuld https://mijn.kpn.com/classic/#/prepaid/service/extra-tegoed-aanvragen
Dit heb ik al een paar keer gedaan.
Ik kreeg een automatische e-mail dat mijn administratie verwerkt wordt van KPN.

Misschien werkt het nu wel?

Groetjes, Rubenski
Reputatie 7
Badge +20
Dat is inderdaad de juiste manier. Ik kijk het graag voor je na. Als je jouw KPN Forum profiel aanvult met je naam, je mobiele nummer en je simkaartnummer kijk ik het voor je na!
Bart, instellingen opgeslagen.

Groetjes, Rubenski
Toets eens *107# [zendtoets] in. Wat krijg je dan voor berichtje terug.

De énige manier om die 7,50 registratietegoed te checken is nml 'bellen' naar die code.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! Dank voor het aanvullen van de gegevens. Ik heb goed nieuws: je extra tegoed staat er al keurig bij. Er is even een extra trucje nodig om het zelf te controleren. Waar je voor je regulier tegoed belt naar *101# en het kunt checken in MijnKPN is dat voor dit tegoed niet het geval. Voor dit tegoed bel je naar *107# en het is niet inzichtelijk via MijnKPN.

Reageer