8-cijferige code nodig voor HTC one V

• 10 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 556 keer bekeken

Goedemorgen,

Bijna 2 jaar geleden heeft mijn dochter een telefoon gekocht met een HI prepaid kaart erin, de HTC One V. Nu probeer ik om een Kruidvat kaartje erin te doen maar dan vraagt ie om een code. Deze code weet ik niet, heb stad en land al afgebeld maar niemand kan mij tot dusver helpen. Het moet gaan om een 8 cijferige code. De htc is in de tussentijd al eens gerepareerd (binnenwerk waarschijnlijk vervangen), want hij heeft een ander imei-nummer dan in de originele aankoopbon staat. Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. mvg

2 reacties

Beste, Dank voor het meedenken. Ik was vergeten te vermelden dat ik dit al eens eerder gedaan heb. Ze geven aan dat het naar het bekende mailadres gestuurd wordt, echter duurt dit denk ik al langer dan 6 weken, ik hoor er niets meer van. Ook het bellen naar de klantenservice van HI lost niets op, ze kunnen mij niet helpen. 

Reputatie 7
Badge +12
Het toestel zal waarschijnlijke vragen om de unlockcode sinds deze blijkbaar niet simlockvrij is. Het aanvragen van de code gaat via Hi zelf en ze hebben op de website er een formulier voor.

Reageer