Beantwoord

Aankoopdatum telefoon achterhalen

  • 14 May 2019
  • 4 reacties
  • 502 keer bekeken

sinds Dec2018 heb ik een abonnement bij KPN voor mijn telefoon. Nu is binnen een half jaar mijn accu al kapot. Hiervoor moet ik een formulier invullen om mijn telefoon te laten repareren. Heb daarvoor de aankoopdatum nodig maar heb geen idee waar ik die kan vinden, iemand die mij kan helpen?

Admin: titel van je bericht aangevuld
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 May 2019, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
@Sam17

Heb je deze telefoon bij jou abonnement genomen of los gekocht? Als je hem los gekocht hebt en je hebt de bon niet meer dan is het zuur! Als je weet wanneer je hem gekocht hebt en dat toen gepind hebt, dan zou je een kopie van je bankafschrift mee kunnen nemen naar een KPN winkel. Ze kunnen in de winkel ook kijken wanneer je hem gekocht hebt aan hand van je postcode en Huisnr. dan kunnen ze eventueel een bon voor je uitdraaien.
@Dennis Schreve

ik heb deze telefoon bij mijn abonnement gekocht inderdaad. Dan ga ik snel langs een KPN winkel, bedankt!
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve

ik heb deze telefoon bij mijn abonnement gekocht inderdaad. Dan ga ik snel langs een KPN winkel, bedankt!

Graag gedaan @Sam17, laat je het effe weten of het gelukt is? 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Sam17, welkom! Is het je gelukt om langs de winkel te gaan? Mocht je willen dat ik je verder help aan een kopie van het aankoopbewijs, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s) en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt.