Beantwoord

Aankoopfactuur mobiel

  • 16 October 2019
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Goedemiddag,

Wegens schade aan mijn toestel (Galaxy S10+) heb ik deze via onze woonverzekering opgegeven ter reparatie. Nu heb ik echter een aankoopbewijs nodig, welke ik helaas nergens meer kan vinden.
Is het mogelijk dat deze weer opnieuw toegezonden word? 
 

Alvast dank voor het meedenken.
Vriendelijke groet,
Liesbeth

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 October 2019, 21:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Liesbeth, welkom op het forum. 

Fijn dat je het zo kon oplossen. Natuurlijk kan dit. Ik heb de bevestiging naar je gemaild. Scroll helemaal naar beneden, daar kun je de aankoopbon vinden. 

Laat maar even weten of dit voldoende is. :) 

Bedankt! Ik heb voldoende gegevens ontvangen! 

Reputatie 7
Badge +24

Top! Graag gedaan.