Aanmelden Familievoordeel werkt niet !

• 8 december 2013
  • 4 reacties
  • 6486 keer bekeken

Beste,

Mijn moeder heeft een KPN prive mobiel abbonement afgesloten in midden augustus 2012.

Nu wil ik mij aanmelden voor familievoordeel. Ik heb een Hi abbonement afgesloten op 27 november 2013. Ze had mijn nummer ingevoerd bij familievoordeel en er stond dat de aanvraag in behandeling was. Na een paar minuten was mijn nummer weer verwijderd en moest ik het weer opnieuw invullen. Dit herhaalde zich enkele keren tot dat ik het opgaf.

Toen heeft mijn moeder de klantenservice gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was. De klantenservice had het samen met haar opgepakt en ingevuld en nu zou het goed moeten zijn.

Dat was dus niet zo...mijn nummer was weer weggehaald.

Wij voldoen aan alle voorwaarden, dit is ons ook aan de telefoon verteld, daar kon het verder niet aan liggen.

Kan ieman mij hiermee helpen ?!?!?!?

Groeten

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Je moeder heeft dus één van de eerste lease abonnementen uit augustus 2012? Dat voldoet dan inderdaad.

Zelf heb je een Hi abonnement inclusief toestel? Dat zou ook moeten volstaan

Waar het nog fout kan zitten is het adres. Beide abonnementen moeten volledig op dezelfde postcode staan. Een tijdje geleden mislukte familievoordeel ook bij mij. Toen bleek volgens mij dat mijn abonnement en factuur adres niet overeen kwamen.

Jullie hadden ook beide direct na het toevoegen ''FAMILIE AAN'' naar 1266 ge-sms't?

Ik heb net mijn factuuradres aangepast dus heel misschien dat dat het zou kunnen zijn.

En FAMILIE AAN sms'en kan toch pas nadat je een bevestigingsms hebt ontvangen dat je bent toegevoegd.

Moet mijn moeder ook FAMILIE AAN sms'en naar 1266 ?

Bedankt voor je snelle reactie !

Reputatie 7
Badge +12
Alleen de nummers die de korting ontvangen van familievoordeel dienen de sms te sturen.

Het factuur adres moet inderdaad gelijk zijn bij alle nummers om het familievoordeel te kunnen ontvangen. Mocht bijvoorbeeld de toevoeging ontbreken dan zou het al worden afgewezen :)

Beste,

Ik heb een KPN prive mobiel abonnement afgesloten dat vandaag zou in gaan. Ik heb echter geen brief ontvangen en kan niet activeren.

Verder wil ik dit nieuwe abonnement aanmelden voor familievoordeel. Dit lukt niet. Ik heb al een abonnement dat eerst een Hi abonnement was en later is over gegaan in KPN.

Bij afsluiten van het ieuwe abonnement heb ik nog gebeld of familievoordeel mogelijk was en dit kon ik eenvoudig aanklikken in Mjn KPN als het abonnement van kracht werd.

Dit werkt dus niet? Wat nu?

Zonder Familievoordeel was ik bij de oude provider gebleven. Ik wilde nog een ander abonnement voor mijn dochter afsluiten, maar als familievoordeel niet werkt, kies ik voor een ander.

Hoe lossen we dit op?
Groeten

Reageer