Vraag

Aanpassing GSM / LTE-mast op de Veluwe duur nu al weer twee jaar zonder resultaat

• 31 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 134 keer bekeken

Ondanks de nodige activiteit 1-2 jaar geleden op dit forum, zijn er nog steeds geen aanpassingen merkbaar aan de dekking van KPN mobiel (GSM en 3G/4G) op de locatie Legerplaats bij Oldebroek, ter hoogte van (voormalig pand) Eperweg 140, 8084HE, 't Harde (op die locatie staat ook de mast). Ik werk op ca. 500 meter van de mast in Noord-Oostelijke richting en heb als regel geen mobiel bereik. Telefoon gaat soms wel over maar dan is een gesprek onmogelijk; regelmatig zie ik alleen meldingen van gemiste oproepen... De dipool mast is nog steeds een dipool en de Legerplaats bij Oldebroek valt nog steeds voor een groot deel buiten het bereik te liggen... KPN; wanneer gaan jullie dit nu eindelijk eens oplossen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Dag Derk, vervelend dat het bereik nog steeds zo tegenvalt 😞 Ik heb het vorige topic doorgelezen, er lijkt helaas niets veranderd te zijn in deze tijd.

De huidige status en toekomstige plannen zijn mij niet bekend. Ik denk dat het goed is dat ik je opnieuw in contact breng met de technische dienst. Omdat we op een nieuw forum zitten heb moet ik je wel opnieuw wat gegevens vragen. Reageer je op mijn privébericht?

Reageer