Beantwoord

Aansluiten na afsluiting na betaling rekening

  • 5 November 2019
  • 9 reacties
  • 449 keer bekeken

Beste medewerker, 

 

Ben gister afgesloten van bellen en sms'en en internet alleen heb gister avond me rekening betaald maar kan nog niet bellen of internetten

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 November 2019, 17:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Wil graag weer snel kunnen bellen en dergelijke. Kunnen jullie mij weer zo snel mogelijk aansluiten 

Reputatie 7
Badge +21

Dag @Marcwillemse1990 

Hoe snel KPN weer aansluit na een blokkade, hangt af van de manier waarop betaald is.

Via een iDEAL betaling (bijv. via KPN: ik betaal nu) duurt het een paar uur, maar via een handmatige overboeking via Internet bankieren kan het een paar dagen duren voordat de overboeking gekoppeld is aan de uitstaande factuur.

Ik heb dus betaald via een handmatige overboeking. Is het niet zo dat jullie eerst moeten wachten op de betaling van aansluitkosten of volgt dat later?

Reputatie 7
Badge +21

Je moet inderdaad heraansluitkosten betalen. Dit is volgens de KPN website voor mobiel €33,88.

Via de iDEAL link hierboven was dat “automatisch” meegenomen. Hoe je dat nu nog apart kan betalen, weet ik niet. Dat zal een KPN medewerker moeten zeggen.

Is het verstandig om dan een kpn medewerker te bellen vanavond? Tot Hoelaat Kan ik bellen?

Reputatie 7
Badge +21

Via 0800 0402 kan je gratis bellen met KPN, vraag naar “Collections”. Deze afdeling is alleen op werkdagen van 08:30 tot 16:45 bereikbaar.

Ik kan dus niet meer bellen dus is erg lastig dit. Is het een idee heraansluitkosten over te maken naar zelfde rekening nummer vermeld onder zelf acceptgiro code? 

Reputatie 7
Badge +21

Zoals eerder gezegd: Hoe je dat nu nog apart kan betalen, weet ik niet. Dat zal een KPN medewerker moeten zeggen. Kan je niet even een telefoon lenen? T’is een gratis nummer.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marc, welkom hier. 

Om welk abonnement gaat dit precies? Ik ben overigens wel bang dat ik dit nu niet kan versnellen. 

Ik kijk dit wel graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?