Beantwoord

Aantal keer overgaan telefoon voordat gesprek naar voicemail gaat

  • 9 January 2019
  • 3 reacties
  • 2903 keer bekeken

Ik lees al sinds jaar en dag dat de voicemail na 20 seconden overgaan wordt ingeschakeld.
Ik gebruik mijn mobiel veel, ook zakelijk en werk ook veel van thuis uit. Niks zo vervelend om van de woonkamer naar de werkkamer te lopen om de telefoon op te nemen en weer te laat te zijn. Wordt het niet eens tijd dat KPN de optie om de duur van het overgaan van de telefoon met behoud van voicemail aan te passen?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 January 2019, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi! Helaas gaat dat niet gebeuren. Toevallig hebben we deze vraag onlangs intern gesteld en is dit geen optie. Sorry! Ik had je graag iets anders verteld!

Dit is wel heel jammer, mijn moeder is slecht ter been en haalt 20 seconde vaak niet, is er echt geen mogelijkheid om dit te verlengen??

@Hans van Praat 

Hoi Hans, gezien de rubriek ga ik even uit van een mobiel.

Ik zie 2 oplossingen:

  1. Je schakelt de voicemail op haar mobiel uit. Dan gaat ie ruim een minuut over. Iedereen die haar belt moet dat wel weten; velen gooien na 4 X de hoorn erop omdat ze geen vm willen inspreken.
  2. Je moeder kan de telefoon in een tasje bij haar dragen. Mijn moeder (81) doet 'm in de zak van haar vest.

VM uitschakelen: bel 12339 met het bewuste toestel.