Beantwoord

Aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken

  • 14 February 2019
  • 5 reacties
  • 290 keer bekeken

Ik wil gebruik te maken van de KPN WiFi Hotspots/Fon. Als ik mijn gegevens probeer op te vragen door "WiFi Aan" te verzenden naar 1266 dan krijg ik onderstaande SMS terug.

"Beste klant,

helaas kunnen wij uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200.

Mvg, KPN"

Wat kan/moet ik doen? Wifi Fon staat wel aan in mijn KPN.

mvg

M
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 February 2019, 09:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Marijk S , Welkom op het forum. Er is vast een verklaring waarom je deze sms ontvangt. Heb je in het verleden al eens gebruik gemaakt van KPN WiFi? In dit geval kan ik je account een reset geven en kun je het account opnieuw instellen. Zou je jouw 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik uitzoeken waarom je aanvraag niet verwerkt kan worden.
Dag Marina,

Informatie toegevoegd, ik heb 2 nummers bij alle 2 zelfde probleem. Een nummer al eens gebruikt (paar jaar geleden op oude telefoon) ander is nieuw. Reset is goed als dat kan.

mvg

M.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Marijk S, Beide nummers heb ik een wachtwoord reset gegeven. Je ontvang een sms waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen. Een van je nummers is een datasimkaart, als je deze simkaart in een mobiele telefoon stopt dan kun je het smsje alsnog openen. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Marijk S, Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat het gelukt is met de reset van KPN WiFi. Anders hoor ik het graag.
Ja, het is gelukt!
Bedankt Marina

Reageer