Beantwoord

Aanvragen van betalingsregeling

  • 9 October 2019
  • 4 reacties
  • 383 keer bekeken

ik wil graag een betalingsregeling voor mijn abbonnement van oktober ,ik moet in september ook nog de nota betalen en met de maand oktober erbij lukt mij dat niet ,daarom zou ik voor de maand oktober graag een betalingsregeling willen hebben ,incaseert u dus oktober niet ,september kunt u wel incaseren ,neemt U zo spoedig mogelijk per mail contact met mij op ,ik dank U vriendelijk
Groet johan lubbers

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel
icon

Beste antwoord door RBxx 9 October 2019, 17:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Dag @lubjo
Voor een betalingsregeling z.s.m. bellen met KPN op 0800 0402 en vragen naar Collections
Deze afdeling kan samen met u bepalen hoe nu verder en wat mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @lubjo Ik zie dat @RBxx je al prima op weg heeft geholpen. Ik sluit me van harte aan bij zijn advies. De collega's van deze afdeling kunnen samen met je kijken naar wat er mogelijk is.

ja ,ik heb de k,p,n gebeld ,en hun uitgelegd waarom ik in de problemen ben gekomen ,mijn auto had heel veeel gebreken bij de apk keuring dik 400 euro ,en ik heb netjes gevraagd voor een betalingsregeling ,maar ze willen niet mee werken keihard nee word er gezegd ,had toch beter verwacht van de kpn ,maaar ja er zijn ook nog andere providers dan daar later maar naar toe als de kpn zo stug doet en niet mee wil werken

Badge +19

Tsja heel vervelend natuurlijk maar je kan ook tegen de garage zeggen mag ik over een maand betalen want ik moet nog 2 rekeningen van kpn betalen. Gaan ze waarschijnlijk ook niet doen.

Reageer