Abonnement niet opgeheven na overlijden echtgenoot

  • 19 February 2021
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

waarom betaal ik nog steeds voor de mobiel van mijn in september 2020 overleden echtgenoot? he is destijds gemeld bij u.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hanna_ 3 jaar geleden

Hoi @jans88j, welkom.

Wat vervelend om te horen dat het abonnement nog niet is beëindigt. Na een opzegging, om wat voor reden dan ook, ontvang je altijd een bevestiging. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze speciale desk voor nabestaanden via 0800-0402, deze desk kan jou het beste helpen met de afhandeling van het abonnement. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @jans88j, welkom.

Wat vervelend om te horen dat het abonnement nog niet is beëindigt. Na een opzegging, om wat voor reden dan ook, ontvang je altijd een bevestiging. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze speciale desk voor nabestaanden via 0800-0402, deze desk kan jou het beste helpen met de afhandeling van het abonnement. 

dank voor uw reactie, ga ik don. u kunt mijn bericht verwijderen.