Abonnement + toestel na 3 weken nog niet binnen!

• 10 juni 2014
  • 2 reacties
  • 1136 keer bekeken

Beste mensen van KPN,

Ik hoop dat mijn berichtje word gelezen en er iets mee gedaan wordt. Al een aantal weken terug heb ik een LG G2 besteld met een abonnement voor 35 euro met onbeperkt bellen en smssen en 500 mb internet. Met 2 dagen levertijd. Ik heb bij het formulier mijn e-mail adres ingevuld, geen telefoonnummer. Mijn oude simkaart van T-Mobile is verlopen, vandaar dat ik dan ook bij jullie een abonnement heb besteld. Ik kreeg 3 keer een mailtje met een linkje waar ik een afleverdatum kon aanklikken. 3 Keer deed die link het niet. Ik wil niet nog een link toegestuurd krijgen, ik wil gewoon z.s.m mijn telefoon binnen krijgen met abonnement. Ik wacht er al lang op en kom in de problemen dat ik niemand kan bereiken! Graag hoor ik z.s.m. van u.

Mvg,

Ronja

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
De levertijd staat nog steeds op 2 dagen op de website. Ik denk daarom dat er iets is misgegaan waardoor de order blijft ''hangen'' of iets dergelijks.

Als er echt haast is zou u 24/7 kunnen bellen met de gratis helpdesk van KPN 0800-0105, of anders even een berichtje van de forum medewerkers afwachten.

Reputatie 7
Badge +28
Beste Ronja,

Begrijpelijk dat je niet zit te wachten op een nieuwe link, maar dat je gewoon het toestel wil hebben. Zou je mij in een privé bericht willen voorzien van je postcode + huisnummer en het ordernummer? Ik ga dan voor je kijken wat er aan de hand is en wat we hier aan kunnen doen. 

Reageer