Beantwoord

Abonnements en sms-diensten.

• 27 juni 2016
  • 8 reacties
  • 150 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, ben ik permanent geblokkeerd voor abonnements en eenmalige sms-diensten? Dit vraag ik omdat ik op een advertentie van Belcompany heb getikt. Ik hoop dat ik nu nergens op geabonneerd ben.
icon

Beste antwoord door Erik_ 29 juni 2016, 09:25

BelCompany is een legitiem bedrijf dat telefoons en mobiele abonnementen verkoopt. Zij doen niet aan payinfo sms- of internetdiensten. Als je klikt op een advertentie van BelCompany is het enige dat er gebeurt dat je op hun website uitkomt.

Als je permanente blokkering had, dan blijft die ook actief tenzij je het zelf heel bewust weer deblokkeert in payinfo.

Opniew inloggen bij websites, waar je eerder ingelogd was of dat nu payinfo of een andere is, kan geen kwaad. Het is normaal dat websites je na verloop van tijd uitloggen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Ik heb me daar wel al eerder voor aangemeld.
Reputatie 6
Badge +13
Op de abonnements en sms-diensten blokkade bedoel ik.
Reputatie 6
Badge +13
Is het erg om iedere keer opnieuw in te loggen bij Payinfo als ik de pagina's weghaal om de batterij van mijn telefoon te sparen? Want als ik de pagina's weghaal, moet ik iedere keer opnieuw daar inloggen.
Reputatie 6
Badge +13
Moet ik die pagina nu altijd laten staan? Is dat beter?
Reputatie 6
Badge +13
Het is toch niet nodig om iedere keer opnieuw in te moeten loggen op Payinfo?
Reputatie 6
Badge +13
En mijn laatste informatie is: ik internet via KPNVEILIG.
Reputatie 7
Badge +28
BelCompany is een legitiem bedrijf dat telefoons en mobiele abonnementen verkoopt. Zij doen niet aan payinfo sms- of internetdiensten. Als je klikt op een advertentie van BelCompany is het enige dat er gebeurt dat je op hun website uitkomt.

Als je permanente blokkering had, dan blijft die ook actief tenzij je het zelf heel bewust weer deblokkeert in payinfo.

Opniew inloggen bij websites, waar je eerder ingelogd was of dat nu payinfo of een andere is, kan geen kwaad. Het is normaal dat websites je na verloop van tijd uitloggen.
Reputatie 6
Badge +13
Dank voor je duidelijkheid en geruststelling Erik!

Reageer