Beantwoord

Actie 150,00 retour bij Samsung S9 lukt niet

• 23 juli 2018
  • 6 reacties
  • 758 keer bekeken

Ik heb 17-6-2018 mijn abonnement verlengd en hierbij gekozen voor de Samsung S9. Ik heb toen gevraagd of de actie van € 150,00 retour ook hiervoor geldt. Dit werd bevestigd. Later kwam ik er achter dat het niet om € 150,00 maar om € 100,00 ging omdat het niet om de S9 plus gaat. Dit is mij helaas niet verteld anders had ik er niet voor gekozen om € 200,00 van het toestel zelf te betalen.

Maar goed, nu probeer ik om het formulier in te vullen maar het typenummer komt niet in de lijst voor en er wordt ook om een factuur gevraagd die ik niet heb omdat ik mijn abonnement alleen verlengd heb. Hoe kan ik nu toch van deze actie gebruik maken.

Hoop op een snelle reactie.

groeten Bianca
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 juli 2018, 09:43

Goedemorgen Bianca, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat vervelend om te horen dat je hier niet helemaal goed over ingelicht bent. Bij de Samsung S9 toestellen staat het volgende: 'Koop jij in de periode van 2 juli 2018 tot en met 5 augustus 2018 een Samsung Galaxy S9 of S9+ met abonnement bij KPN? Dan krijg je tijdelijk bij de 64GB versie € 100,- en bij een 256GB versie € 150,- retour!'. Ik ga er dan vanuit dat je voor de 64GB versie hebt gekozen, dan krijg je inderdaad € 100,00 terug.

Wat betreft het formulier, welk typenummer komt niet overeen? De EAN code van de promotiemodellen? In principe moet je alles kunnen vinden op jouw contract en op het doosje van het toestel (zoals IMEI code en streepjescode). Mocht dat niet zo zijn, of heb je kopie contract nog niet ontvangen, dan hoor ik het graag en kijk ik wat ik hierin voor je kan betekenen!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Bianca, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat vervelend om te horen dat je hier niet helemaal goed over ingelicht bent. Bij de Samsung S9 toestellen staat het volgende: 'Koop jij in de periode van 2 juli 2018 tot en met 5 augustus 2018 een Samsung Galaxy S9 of S9+ met abonnement bij KPN? Dan krijg je tijdelijk bij de 64GB versie € 100,- en bij een 256GB versie € 150,- retour!'. Ik ga er dan vanuit dat je voor de 64GB versie hebt gekozen, dan krijg je inderdaad € 100,00 terug.

Wat betreft het formulier, welk typenummer komt niet overeen? De EAN code van de promotiemodellen? In principe moet je alles kunnen vinden op jouw contract en op het doosje van het toestel (zoals IMEI code en streepjescode). Mocht dat niet zo zijn, of heb je kopie contract nog niet ontvangen, dan hoor ik het graag en kijk ik wat ik hierin voor je kan betekenen!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bianca, ik heb geen reactie meer ontvangen. Kan ik er vanuit gaan dat het inmiddels gelukt of? Of kan ik je nog voorzien van informatie hierover?
Hoi Bianca, ik heb geen reactie meer ontvangen. Kan ik er vanuit gaan dat het inmiddels gelukt of? Of kan ik je nog voorzien van informatie hierover?
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem en ook gewoon 256 gb en staat dat ik 100,- retour krijg ipv 150 wat kan ik nu doen?

Met vriendelijk groet,

Bahir
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Bahir, bedankt voor je bericht!

De promoties van Samsung lopen via Samsung zelf, mocht hier iets verkeerd in gaan kan je het beste met hun contact opnemen hierover. Want actievoorwaarde is dat je € 150,- retour krijgt bij een S9 model met 256GB, zo lees ik het op hun website. Staat jouw EAN code wel bij de 256GB varianten toestellen?
Reputatie 7
Badge +20
@Bahir, ik heb geen reactie meer gehad. Ben je er nog uitgekomen?

Reageer