Activatie Spotify premium

• 1 februari 2014
  • 2 reacties
  • 2329 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hi,

Vanmiddag heb ik mijn nieuwe toestel ontvangen bij een nieuw KPN abo, inclusief Spotify premium. Binnen Mijn KPN zie ik Spotify niet terug. Heb ook nog geen sms ontvangen met activatie code voor Spotify. Ik heb overigens nummerbehoud aangevraagd, overzetten duurt nog ruim een maand dus heb nog een tijdelijk nummer, maar uiteraard wil ik in die maand wel gebruik maken van Spotify.

Hoe kan ik Spotify activeren en hoe lang duurt dat?

Alvast bedankt. 

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Normaal gesproken gaat Spotify pas werken zodra het 06nr van de oude provider is overgenomen door KPN. In dit geval dus ruim een maand. Op dit moment betaal je er dus ook niet voor.

Wellicht kan een medewerker nog wat betekenen, maar ik denk dat er nog een maandje gebruik gemaakt moet worden van de gratis versie van Spotify.

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Bou,

Allereerst welkom bij KPN! Zoals jeroen470 al aangaf, is het inderdaad helaas niet mogelijk om met je tijdelijke nummer al gebruik te maken van Spotify Premium.

Je kunt allicht contact opnemen met Spotify om daar ter overbrugging iets te regelen. Van ons krijg je de activatiecode zodrat je abonnement daadwerkelijk bij ons in dienst staat. 

Reageer