Beantwoord

Activatiecode spotify niet ontvangen

Goedemiddag,

Na het verlengen van mijn mobiele abonnement en de toevoeging van Spotify premium, heb ik nog geen code ontvangen. Deze zou binnen 3 uur toegestuurd zijn, maar dat is dus niet gebeurd.

Als ik bij de Spotify activatie pagina van KPN mijn email of 06 nummer invoer, krijg ik het bericht dat deze niet bestaan (terwijl ik gewoon in kan loggen met deze gegevens op MijnKPN). Daarbij zie ik op het forum meerdere vragen van mensen die dit zelfde probleem al maanden geleden hebben ervaren. Als ik de klantenservice bel, word ik weer door gestuurd met een link naar de activatie pagina (die niet werkt).

Erg frustrerend voor een dienst waar jullie zo mee te koop lopen, maar die dus ontzettend veel moeite kost om werkelijk te krijgen.
icon

Beste antwoord door Jasper 28 juni 2018, 15:28

Hallo Robcake, welkom op het KPN forum! Als Spotify bij je verlengde mobiele abonnement hoort, moet je die code ontvangen natuurlijk. Vanaf het moment dat het nieuwe abonnement is ingegaan kan dat tot maximaal 24 uur duren voordat je die ontvangt. Is je nieuwe abonnement al wel ingegaan? Als je jouw 06-nummer, postcode en huisnummer op je profielpagina invoert kan ik met je meekijken. Die gegevens zijn dan alleen voor jou en mij zichtbaar. Als je me daarna hier een reactie stuurt kan ik voor je aan de slag!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hallo Robcake, welkom op het KPN forum! Als Spotify bij je verlengde mobiele abonnement hoort, moet je die code ontvangen natuurlijk. Vanaf het moment dat het nieuwe abonnement is ingegaan kan dat tot maximaal 24 uur duren voordat je die ontvangt. Is je nieuwe abonnement al wel ingegaan? Als je jouw 06-nummer, postcode en huisnummer op je profielpagina invoert kan ik met je meekijken. Die gegevens zijn dan alleen voor jou en mij zichtbaar. Als je me daarna hier een reactie stuurt kan ik voor je aan de slag!
Dank voor de snelle reactie!

Ik heb mijn gegevens ingevoerd 😃
Reputatie 4
Badge +9
Ik zie je gegevens staan en ik zie ook dat er vandaag een Spotify account is aangemaakt met de code die verstuurd is voordat ik dit berichtje zag :-)
Werkt die Spotify account helemaal naar wens nu?
Hallo

ik heb het zelfde probleem. Kunt u mij helpen

Reageer