Beantwoord

Activeren simkaart lukt niet

  • 24 mei 2016
  • 3 reacties
  • 231 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Het lukt niet om de simkaart te activeren. Ik ben een bestaande klant.

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Cindy_ 31 mei 2016, 11:39

Bedankt dat je je gegevens alsnog hebt gestuurd@Gc1. Je simkaart heb ik zojuist handmatig geactiveerd voor je 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen , welkom op het forum! Wat rot dat dat niet lukt. Ik zie er meerdere meldingen van voorbij komen, maar wat er aan de hand is, dat is nog niet duidelijk. 

Ik hoop dat ik je simkaart op afstand kan activeren. Zo niet, dan ontvang je kosteloos een nieuwe van me. Die stuur ik je dan toe. Uiteraard hoop ik op het eerste. Je ontvangt zo een privébericht van me met de vraag om gegevens. Beantwoord je die? Dan help ik je verder! 

Reputatie 7
Badge +24
Is het gelukt via een andere weg ? Ik heb je gegegevens niet voorbij zien komen. Als je mijn hulp nog wel nodig hebt, dan kun je je gegevens altijd nog sturen en help ik je verder! 

Reputatie 7
Badge +24
Bedankt dat je je gegevens alsnog hebt gestuurd@Gc1. Je simkaart heb ik zojuist handmatig geactiveerd voor je 🙂

Reageer