Activeren Spotify Premium

  • 8 februari 2014
  • 3 reacties
  • 2380 keer bekeken

Ik heb Spotify Premium aangeschaft en een activatiecode ontvangen.
Vervolgens heb ik in het activatiescherm mijn activatiecode, 06-nummer en emailadres ingevuld, aangegeven dat ik al een Spotify Account (free) heb en Spotify toestemming gegeven om mijn account te koppelen aan KPN.
Op het moment dat ik op het 'toestaan'-knopje druk (dat is het moment dat de browser van de Spotify-pagina terug gaat naar de KPN actiesite), krijg ik na enige tijd wachten de volgende foutmelding:

We're sorry, b ut something went wrong.We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly.

Ik heb het geprobeerd met verschillende browsers, op verschillende apparaten.
Hoe kan ik nu mijn account activeren?




3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Beste Niels_D,

Is het inmiddels gelukt om je aan te melden?

Mocht dit niet het geval zijn dan zullen we hierover contact moeten zoeken met de technische dienst.

Zou je me in dat geval je 06-nummer, postcode, huisnummer en volledige naam kunnen sturen in een privébericht?


Zodra ik je gegevens heb, zal ik contact opnemen met de technische dienst.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Het werkt ineens.
Kennelijk is jullie technische dienst je voor geweest :-)

Reputatie 5
Badge +1
Fijn om te lezen dat het werkt!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer