Beantwoord

Activeringscode Spotify Premium

• 29 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 542 keer bekeken

Goedenavond,

Vanwege KPN Compleet zou ik Spotify Premium moeten hebben.

Echter als ik inlog bij Spotify, blijf ik Spotify Free houden.

Als ik mijn activatiecode wil ophalen dan geeft de site aan dat deze al in gebruik is.

Logisch, want ik heb deze ooit een keer geactiveerd.

Echter kan ik niet achterhalen hoe ik dat toen gedaan heb, op welk account dat was (die van mij of die van mijn zoon, beide alleen Spotify Free i.p.v. Premium.).

Nu is mijn vraag:

Hoe krijg ik het voor elkaar om toch weer gebruik te kunnen maken van Spotify Premium, zonder hier ineens extra voor te moeten gaan betalen?

M.v.g.

Dhr. Scharphof

icon

Beste antwoord door Erik_ 1 november 2015, 11:56

Hallo Vincent, en vader :)

Welkom op het forum! Ik heb de status van de Spotify nagekeken en deze is nog actief. Ik stuur een privébericht, als een van jullie daarop zou willen reageren met de gevraagde verificatie kan ik de Spotify gegevens doorgeven. Privébericht zijn te vinden hier.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

19_scharphof_52 schreef op 29 okt '15 om 23:16u

Goedenavond,

Als ik mijn activatiecode wil ophalen dan geeft de site aan dat deze al in gebruik is.

Echter kan ik niet achterhalen hoe ik dat toen gedaan heb, op welk account dat was (die van mij of die van mijn zoon, beide alleen Spotify Free i.p.v. Premium.).

Nu is mijn vraag:

Hoe krijg ik het voor elkaar om toch weer gebruik te kunnen maken van Spotify Premium, zonder hier ineens extra voor te moeten gaan betalen?

M.v.g.

Dhr. Scharphof

Heb je Spotify via Alles-in-1 of via Mobiel?

Robin

RobinFlikkema schreef op 30 okt '15 om 13:28u
19_scharphof_52 schreef op 29 okt '15 om 23:16uGoedenavond,

Nu is mijn vraag:

M.v.g.

Dhr. Scharphof

Heb je Spotify via Alles-in-1 of via Mobiel?

Robin

Hi Robin,

Mijn Spotify is in combinatie met Alles-in-1!

Altijd handig als je een vader hebt die hier niet zoveel verstand van heeft en vervolgens niet meer weet hoe die iets heeft gedaan.

-Zoon spreekt hier nu, iets makkelijker denk ik :')

M.v.g.

Vincent

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Vincent, en vader :)

Welkom op het forum! Ik heb de status van de Spotify nagekeken en deze is nog actief. Ik stuur een privébericht, als een van jullie daarop zou willen reageren met de gevraagde verificatie kan ik de Spotify gegevens doorgeven. Privébericht zijn te vinden hier.

Erik_ schreef op 1 nov '15 om 11:56u
Hallo Vincent, en vader Smiley Vrolijk

Thanks Erik! :)

Reageer