Sticky

Alles over Voicemail op je mobiel

Toon eerste bericht

35 reacties

Ik ben enorm teleurgesteld in het vervallen van de 'direct terugbel-functie' vanuit voicemail. Ik hoor en zie dat er veel gebruikers zijn die hetzelfde ervaren. Ik denk zelfs te kunnen stellen dat het leidt tot vermindering van de verkeersveiligheid. Daarnaast; juridisch gezien is het zo dat KPN zonder toestemming van haar klanten haar product gewijzigd heeft (en dat daardoor het opzeggen per direct kan gebeuren). Er wordt weliswaar voor Android gebruikers een surrogaat oplossing geboden maar iOS gebruikers staan volledig in de kou. Gewoon erg stom van KPN!!@! Die productmanager verdiend het wat mij betreft om er per direct uitgelazerd te worden. KPN actie svp!!
RobPost2 schreef:

..... Daarnaast; juridisch gezien is het zo dat KPN zonder toestemming van haar klanten haar product gewijzigd heeft ...

Is dat zo?
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/aanbieder-telefonie-internet-televisie-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden
Zou iemand van KPN dit kunnen bevestigen? Want dan zou ik daar graag gebruik van maken.
Reputatie 5
Badge +6
Carpebios schreef:

Zou iemand van KPN dit kunnen bevestigen? Want dan zou ik daar graag gebruik van maken.

Waarom wacht je hier op bevestiging? Als je denkt dat je rechten hierin hebt dan moet je dit sowieso schriftelijk of telefonisch doen.
Ik snap je punt en ben heel benieuwd of dit een haalbare casus oplevert aangezien het product mijn inziens een service in de dienstverlening is en niet een hoofdbestanddeel.

*Admin: typo aangepast 😉
Leuke typo 😉
@Joran, zou jij ons hier antwoord op kunnen geven?
Reputatie 5
Badge +6
Excuses voor woordgebruik hierboven. De auto correctie doet iets teveel zijn best. Helaas kan ik het niet meer aanpassen!
@Marcia_, heb jij een antwoord voor ons misschien?
@Dennisk76, geen probleem, ik herken de woorden die auto correct denkt te verbeteren 😃
Reputatie 7
Badge +26
Er verandert hierdoor niets aan de algemene voorwaarden of prijs, dus een voortijdige opzegging is niet van toepassing. De voicemail is een extra service en kan aangepast worden zonder dat er in het contract of de voorwaarden een wijziging plaatsvindt. Neemt niet weg dat we de signalen duidelijk horen en gaan zorgen dat de mogelijkheid ook voor iOS gebruikers terugkomt. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt wanneer de uitrol van Visual Voicemail gaat gebeuren.
Thx voor het antwoord! Helaas dus. En dat "gaan zorgen", "snel duidelijkheid", daar geloven we niet meer in. Jullie lijken bijna Apple die Apple Pay gaat uitbrengen in Nederland. Na jaren nog steeds niets. En de Visual Voicemail hetzelfde, vorige jaar zou het er al zijn, en bijna eind maart, en nog niets. Het enige wat we hebben is een voicemail die eerst seconden lang, super traag een nummer cijfer voor cijfer gaat opnoemen.
Of zoals ze bij een voetbalploeg in Rotterdam zeggen, geen woorden maar daden. En die zien we al maanden/jaren niet.

Reageer