Vraag

Als ik mijn partner bel, krijg ik voicemail

  • 20 September 2021
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Elke keer als ik mijn partner bel krijg ik meteen voicemail ervoor. Anderen kunnen hem wel bellen. We zijn beide bij kpn.



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Liszie en welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als anderen hem wel kunnen bereiken en jouw oproep direct naar zijn voicemail toe gaat dan is de kans groot dat hij per ongeluk jouw telefoonnummer geblokkeerd heeft in zijn toestel. Het is toestelafhankelijk hoe je dit kunt uitzoeken en herstellen. (je zou dan een google zoekopdracht kunnen doen als: nummers blokkeren op *naam/model toestel*) Ga je hier verder uitkomen?

We hebben in zijn instellingen gekeken en ik sta niet geblokkeerd. Wat is de volgende suggestie?

Reputatie 6
Badge +10

Op abonnementsniveau is het niet mogelijk om 1 bepaald nummer te blokkeren. Dus het probleem moet in het toestel van je partner zitten. Het is niet toevallig zo dat jij belt met een afgeschermd nummer?

Ik bel niet met afgeschermd nummer. 

Raar toch! 

Reputatie 6
Badge +10

Als het alleen jouw partner is waar dit probleem zich voor doet en je wel andere mensen kunt bereiken dan zit het probleem hoe dan ook in zijn toestel. Op afstand is dat helaas niet te controleren en zou je dan toch willen vragen om even een winkel van ons binnen te stappen. Wellicht dat ze daar kunnen vinden welke instelling dit kan zijn.