Altijd slecht bereik

• 1 september 2015
  • 2 reacties
  • 181 keer bekeken

Hoi. Extreem slecht tot geen bereik in mijn woonplaats (8854 AE) en begint nu erg vervelend te worden. Wat gaan we hier aan doen?

Vriendelijke groet.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Molijer,

Welkom op het forum! Ik heb het bereik in jouw woonplaats nagekeken, en ik zie dat er buitenshuis op 2G/3G/4G een goede dekking is. Binnenshuis op alle drie ook, maar is het bij 3G en 4G wel afhankelijk van op welke band je zit, en of je toestel die ondersteunt. Kun je aangeven welk toestel je hebt, en of je de bereikproblemen binnen- of buitenshuis ervaart? Komt het ook in het hele dorp voor, of specifieke plekken?

Hoi. Ik gebruik een iPhone 4S en ik nodig je graag uit om eens binnenshuis de verbinding te checken, aangezien ik in een huis woon en niet op straat. Ook weet ik niet hoe het met de rest van het dorp zit, aangezien ik niet met de rest van het dorp woon. Ben bij Tmobile weggegaan (al kreeg ik wel een korting van 20%) vanwege de zeer slechte verbinding BINNENShuis, maar ben naar KPN overgestapt omdat ik dacht dat er een beter bereik zou worden behaald. Helaas.

Reageer