Beantwoord

Ander 06 nummer voor KPN SimOnly abonnement

Ik heb een SimOnly abonnement van 2 jaar bij de KPN.
Ik wil dit abonnement over laten zetten naar een ander 06 nummer!
Hoe kan ik dit het beste doen?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash 18 december 2018, 15:36

Goedemiddag @Mirja. Zoals Peter al aangeeft hebben wij de mogelijkheid om het mobiele nummer te wijzigen naar een willekeurig (beschikbaar) nummer. Je hebt dan binnen een uur een ander mobiel nummer. Deze wijziging kunnen we niet meer herstellen. Mocht je dit willen dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel en een berichtje achter te laten in dit topic. We horen graag van je!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Als dat een specifiek 06 nummer is dan kan dat niet.

Je kunt wel gratis nummer wijzigen. Je krijgt dan een willekeurig beschikbaar nieuw nummer.
Reputatie 7
Badge +12
Goedemiddag @Mirja. Zoals Peter al aangeeft hebben wij de mogelijkheid om het mobiele nummer te wijzigen naar een willekeurig (beschikbaar) nummer. Je hebt dan binnen een uur een ander mobiel nummer. Deze wijziging kunnen we niet meer herstellen. Mocht je dit willen dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel en een berichtje achter te laten in dit topic. We horen graag van je!
Bedankt voor jullie reacties. Het "willekeurige" 06 nummer is een bestaand 06 nummer.
Dwz ik had net een 2 jarig KPN abonnement afgesloten toen ik in mijn nieuwe baan een gratis GSM abonnement kreeg. Nu wil ik het nummer van mijn abonnement dus overlaten zetten op het 06 nummer van mijn vriendin. Dit is dus een beschikbaar nummer!!!! Is dit mogelijk?
Reputatie 7
Hoi, Mirja, dat is dus niet mogelijk.

Het is niet mogelijk nummers van het ene naar het andere abonnement over te zetten.

Wel kan zij jouw contract (dus incl. nummer en telefoon) overnemen.

Wat ook kan is je telefoon nu al geheel afbetalen. Daarna kan zij jouw contract (met de simkaart en dus ook het nummer) overnemen.

Zie contractovername.

Reageer