Vraag

Ander leentoestel

• 28 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 101 keer bekeken

Hi,

Ik ben vandaag ruim 5 uur bezig geweest met het opsturen van mijn huidige telefoon (iPhone 6S) om hem te laten repareren. Uiteindelijk gelukt bij een winkel die voor mij niet dichtbij huis is en niet makkelijk bereikbaar. Ik naar huis met mijn leentoestel, blijkt deze nog niet gereset te zijn.
Ik heb een Huawei meegekregen (had het liefst gewoon een iPhone omdat ik totaal niet bekend ben/kan werken met android, maar dat was niet mogelijk) en ik heb geen code mee gekregen. Er zit dus een wachtwoord op deze telefoon waardoor ik er niet in kan. Daarnaast krijg ik ook om de zoveel minuten whatsapp'jes binnen, dus hij is nog niet leeg geveegd.
Kan ik terug gaan naar een andere KPN vestiging om dit leentoestel in te ruilen voor een ander leentoestel?
Ik kan niet twee weken gaan wachten omdat ik echt een telefoon nodig heb voor mijn werk.

Alvast bedankt,

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Dag Lisa, wat een vreemd probleem! Het toestel hoort altijd gereset te zijn voor je het in gebruik neemt. De KPN winkel kan hier zeker een oplossing voor verzorgen, maar ik adviseer je wel naar dezelfde winkel terug te gaan. Zij kunnen eventueel dit toestel op de goede manier resetten of een ander toestel uitlenen. Laat je weten of het is gelukt?

Reageer