Beantwoord

Annuleren mobiele abonnement

  • 1 February 2020
  • 8 reacties
  • 99 keer bekeken

Kan iemand mij bellen om te annuleren 10x via chat gevraagd en niemand belt mij..

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 February 2020, 11:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dw-devos. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je nog steeds niet terug gebeld bent. Je kan op deze pagina jouw contact telefoonnummer achterlaten. Je wordt dan zo snel mogelijk terug gebeld. Als je gelijk iemand wilt spreken, dan kan je gratis bellen met onze klantenservice (0800 0402). 

Reputatie 7
Badge +21

@Dw-devos Heb je inmiddels al telefonisch contact gehad met één van mijn collega's?

Ja iemand heeft zaterdag in een Chat bericht aangegeven dat de bestelling geannuleerd is en ik binnen 5 werkdagen een email zal ontvangen. Echter krijg ik vandaag weer een bericht om een nieuw bezorgmoment te kiezen, waarom? 

Beetje bizar hoe veel moeite het kost om een bestelling te annuleren. 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat vreemd dat je een bericht ontvangt om een nieuw bezorgmoment te kiezen. Heb je de bevestiging van jouw annulering inmiddels al ontvangen? Als dit niet het geval is, dan zou ik je willen vragen om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice.

Reputatie 7
Badge +21

Heb je inmiddels contact opgenomen met onze klantenservice en is het mobiele abonnement geannuleerd? Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Heb je inmiddels contact opgenomen met onze klantenservice en is het mobiele abonnement geannuleerd? Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er vanuit dat het abonnement inmiddels is geannuleerd. 

Hi VIkash,

 

het is opgezegd, kreeg nog wel bericht van nummer overzetting, moest deze berichten negeren van de klantenservice. Echter krijg ik van mn oude provider berichten dat het contract gaat stoppen, maar negeer die dan ook wel blijkbaar. 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat het uiteindelijk toch nog gelukt is. Ik kan helaas niet bekijken of het abonnement bij jouw abonnement niet opgezegd gaat worden. Als je dit zeker wilt weten, dan kan je het beste contact opnemen met jouw mobiele provider. 

Reageer