Beantwoord

Anonieme nummers blokkeren

  • 4 April 2019
  • 7 reacties
  • 1631 keer bekeken

Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 April 2019, 21:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

mobiel of vast ?
Dank, het is mobiel
Reputatie 7
Badge +22
Ik denk dat anonieme nummers niet geblokkeerd kunnen worden, want ze zijn voor jou al niet zichtbaar. Alleen nummers die je ziet, die kun je wel blokkeren. Welke merk mobiel heb je? Op de iPhone werkt het alleen bij contacten:

Anonieme bellers kunnen inderdaad niet geblokkeerd; geen enkele beller. Misschien dat in je toestel de mogelijkheid bestaat tot stille overgang van nummerloze bellers.

Via KPN kunnen 0900 danwel 0906/0909 nummers alleen voor uitgaand bellen geblokkeerd worden. Voor ontvangen kan geen enkel nummer geblokkeerd.
Ik heb een iPhone , het gaat inderdaad niet.
Inieder geval bedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Hi toyota, welkom hier. Een kleine zoekopdracht en ik kom uit op deze app. Zelf niet gebruikt dus geen ervaring mee, je zou het in ieder geval kunnen proberen. 🙂 Anders houdt het helaas op.
Reputatie 7
Badge +22
Hi toyota, welkom hier. Een kleine zoekopdracht en ik kom uit op deze app. Zelf niet gebruikt dus geen ervaring mee, je zou het in ieder geval kunnen proberen. 🙂 Anders houdt het helaas op.
Die app ziet er wel interessant uit @Alex_P:

iPhone: