Beantwoord

APN instellen voor 4g

Ik heb nu nog 3g op mijn telefoon, maar ik wil graag 4g. Ik heb de Wileyfox Swift 2x. De stappen van het instellen op deze site gaan goed behalve het startscherm van google chrome kan ik niet instellen. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 16 april 2018, 13:35

Welkom op het Forum Elseline! Ik heb je gegevens er even bij gepakt en ik zie dat je gebruik maakt van prepaid. Wanneer je prepaid gebruikt, hoef je jouw toestel niet in te stellen voor 4G. Dit is namelijk met prepaid niet mogelijk. Wanneer je wel gebruik wilt maken van een 4G verbinding, zou je SimOnly kunnen overwegen. Mocht je hier meer informatie over willen hebben, dan hoor ik graag van je :)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Abonnement of prepaid?
Reputatie 7
Badge +18
Welkom op het Forum Elseline! Ik heb je gegevens er even bij gepakt en ik zie dat je gebruik maakt van prepaid. Wanneer je prepaid gebruikt, hoef je jouw toestel niet in te stellen voor 4G. Dit is namelijk met prepaid niet mogelijk. Wanneer je wel gebruik wilt maken van een 4G verbinding, zou je SimOnly kunnen overwegen. Mocht je hier meer informatie over willen hebben, dan hoor ik graag van je :)
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen Elseline! Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer