Beantwoord

App werkt niet

  • 30 mei 2015
  • 2 reacties
  • 223 keer bekeken

Was klant bij Hi, en moest over naar Mijn KPN app.

Account aangemaakt en sindsdien kan ik niet meer inloggen op de app.

Ik kan wel inloggen op de pc.

Krijg melding dat de app geschikt is voor mob. telefoon en een code ( #0210)

wat is er aan de hand?

Gr Ree

icon

Beste antwoord door Marcia_ 1 juni 2015, 12:28

Beste Ree,

Welkom op het forum! Zou je eens willen proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Graag hoor ik van je of het hiermee opgelost is. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste Ree,

Welkom op het forum! Zou je eens willen proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Graag hoor ik van je of het hiermee opgelost is. 

Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen Ree,

Ik heb niets meer van je vernomen, daarom ga ik ervan uit dat het is opgelost. Als ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen, laat dit gerust weten!

Reageer