Beantwoord

applewatch serie 3

• 24 september 2017
  • 8 reacties
  • 327 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Wanneer gaat KPN de apple watch serie 3 met 4G ondersteunen.
Hiermee kan kpn zich van de andere aanbieders onderscheiden.

saabjos
icon

Beste antwoord door Paul_ 27 september 2017, 15:41

Hoi @saabjos, goede vraag. Hier is nog niets over bekend dus ik kan het je niet vertellen. Het werkt helaas ook niet als je 'm bijvoorbeeld in Duitsland koopt aangezien roaming niet wordt ondersteund op de Apple Watch 3. Lijkt me heel gaaf als ie ook naar Nederland komt maar we zullen het moeten afwachten.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hoi @saabjos, goede vraag. Hier is nog niets over bekend dus ik kan het je niet vertellen. Het werkt helaas ook niet als je 'm bijvoorbeeld in Duitsland koopt aangezien roaming niet wordt ondersteund op de Apple Watch 3. Lijkt me heel gaaf als ie ook naar Nederland komt maar we zullen het moeten afwachten.
Reputatie 7
De vraag is of en zo ja wanneer een provider in Nederland eSim gaat ondersteunen. Zolang dat niet gebeurt kun je fluiten naar die Apple Watch 3.
Logisch dat de Apple Watch 3 (nog) niet naar Nederland komt immers: Geen eSim ondersteuning is geen Apple Watch 3.
Reputatie 7
Badge +23
De vraag is of en zo ja wanneer een provider in Nederland eSim gaat ondersteunen. Zolang dat niet gebeurt kun je fluiten naar die Apple Watch 3.
Geen eSim ondersteuning is geen Apple Watch 3.

Precies, althans de 4G-versie.
Beste @Paul_. Is dit het officieel antwoord van KPN, dat er niets bekend is? Wat kunnen wij als klanten doen om KPN op andere gedachten te brengen?
Reputatie 7
Beste @Paul_. Is dit het officieel antwoord van KPN, dat er niets bekend is? Wat kunnen wij als klanten doen om KPN op andere gedachten te brengen?Ik denk niet veel immers eSim is commercieel (nog) helemaal niet interessant voor die enkele Apple watch 3.
Beste @wjb. Voor mij maakt de eSim een smart watch juist interessant. Ik kan mij niet voorstellen dat ik daarin uniek ben. Ik wacht met de aanschaf van een smart watch totdat de eSim mogelijkheid er is. Daarom ben ik heel benieuwd naar de plannen van KPN.
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Jean-Marc, op dit moment heb ik geen update wat betreft de ondersteuning van de eSim/Apple watch serie 3. Dus ik verwacht niet dat het binnen afzienbare tijd zal worden aangeboden om eerlijk te zijn. Ik zou je graag wat anders willen melden maar helaas weet ik gewoonweg niet of/wanneer dit mogelijk gaat zijn bij ons.
Reputatie 7
Voor mij maakt de eSim een smart watch juist interessant. Ik kan mij niet voorstellen dat ik daarin uniek ben.Daar ben je ook vast niet uniek in, de vraag is echter of de providers wel zo happig zijn om de sim gegevens vrij te geven voor gebruik als eSim. In ieder geval staat de interesse van KPN nog op een zeer laag pitje en dat kan ik me ook prima voorstellen.

Reageer