Beantwoord

Apps kopen via factuur kpn

• 20 september 2016
  • 3 reacties
  • 288 keer bekeken

Hoe kan ik een app kopen via factuur kpn van 34.99? Er staat namelijk een max van 20 euro. Kan ik dit eenmalig verhogen? Het is namelijk een app die moet gebruiken voor school.
Groet judith
icon

Beste antwoord door hrh 20 september 2016, 21:42

Zover ik weet is verhogen van dit limiet helaas niet mogelijk. Je kunt rechtstreeks bij Google Play of de App Store ook de app kopen met creditcard. Deze hebben een veel hoger limiet.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Zover ik weet is verhogen van dit limiet helaas niet mogelijk. Je kunt rechtstreeks bij Google Play of de App Store ook de app kopen met creditcard. Deze hebben een veel hoger limiet.
Reputatie 7
Badge +18
Is het niet zo dat KPN dit heeft vastgezet tot € 20,- bij het bedrijf Google die Google Play in beheer heeft? Om ervoor te zorgen dat de factuur niet te hoog wordt? Helaas zijn er ook mensen die koopverslaafd zijn. En dat KPN het heeft vast gezet tot € 20,-? Althans dat denk ik, maar ik er ook naast zitten. 😉
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Judith! Bovenstaande antwoorden kloppen inderdaad. Via de telefoonrekening is er een limiet van € 20 per aankoop en maximaal € 150 per maand. Een andere manier van betalen is daarom de oplossing. Paypal is bij de App store en Google Play ook een mogelijkheid. Voor beide platformen kun je op verschillende plekken (station, kiosk, supermarkt) ook tegoedbonnen halen waarmee je een betaling kunt voldoen. Hopelijk heb je zo voldoende informatie! 🙂

Reageer