Beantwoord

Automatisch MB's delen

Ik heb inmiddels reactie! Het is bekend dat dit een grote wens van veel klanten is. Het staat dus min of meer op de planning, maar er is nog geen datum bekend wanneer dit gaat gebeuren. Het kan eind dit jaar zijn, maar ook volgend jaar.. Maar overall goed nieuws lijkt me :D

10 maanden geleden. Worden we aan het lijntje gehouden?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash 7 april 2019, 15:19

@Mariavanaf Ik zou je graag een update willen geven, helaas is er op dit moment niet bekend wanneer het mogelijk is om automatisch MB's te delen. KPN is aan het onderzoeken of we onze systemen kunnen aanpassen zodat we het mogelijk kunnen maken om automatisch MB's te delen. Zodra hier meer over bekend is, laten we het weten.

Bekijk origineel

3 reacties

Het zou netjes zijn om even een update te geven wanneer de beloofde wijziging wordt doorgevoerd.
Nou KPN reageert niet. Ik denk dat we allemaal wel weten wat dit betekent..... Dit komt er niet. Ik zou alle lezers willen wijzen op de mogelijkheid om bij Vodafone met meerdere abonnementen echt een bundel te delen. Hoef je nooit iets voor te doen, gaat vanzelf. Pakketkorting met Ziggo is er ook natuurlijk.
Jammer KPN dat het zo moet. Stel je klanten voorop i.p.v. je systemen.
Reputatie 7
Badge +15
@Mariavanaf Ik zou je graag een update willen geven, helaas is er op dit moment niet bekend wanneer het mogelijk is om automatisch MB's te delen. KPN is aan het onderzoeken of we onze systemen kunnen aanpassen zodat we het mogelijk kunnen maken om automatisch MB's te delen. Zodra hier meer over bekend is, laten we het weten.

Reageer