Beantwoord

Automatisch MB's delen

  • 4 april 2019
  • 7 reacties
  • 1386 keer bekeken

Ik heb inmiddels reactie! Het is bekend dat dit een grote wens van veel klanten is. Het staat dus min of meer op de planning, maar er is nog geen datum bekend wanneer dit gaat gebeuren. Het kan eind dit jaar zijn, maar ook volgend jaar.. Maar overall goed nieuws lijkt me :D

10 maanden geleden. Worden we aan het lijntje gehouden?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash 7 april 2019, 15:19

@Mariavanaf Ik zou je graag een update willen geven, helaas is er op dit moment niet bekend wanneer het mogelijk is om automatisch MB's te delen. KPN is aan het onderzoeken of we onze systemen kunnen aanpassen zodat we het mogelijk kunnen maken om automatisch MB's te delen. Zodra hier meer over bekend is, laten we het weten.
Bekijk origineel

7 reacties

Het zou netjes zijn om even een update te geven wanneer de beloofde wijziging wordt doorgevoerd.
Nou KPN reageert niet. Ik denk dat we allemaal wel weten wat dit betekent..... Dit komt er niet. Ik zou alle lezers willen wijzen op de mogelijkheid om bij Vodafone met meerdere abonnementen echt een bundel te delen. Hoef je nooit iets voor te doen, gaat vanzelf. Pakketkorting met Ziggo is er ook natuurlijk.
Jammer KPN dat het zo moet. Stel je klanten voorop i.p.v. je systemen.
Reputatie 7
Badge +17
@Mariavanaf Ik zou je graag een update willen geven, helaas is er op dit moment niet bekend wanneer het mogelijk is om automatisch MB's te delen. KPN is aan het onderzoeken of we onze systemen kunnen aanpassen zodat we het mogelijk kunnen maken om automatisch MB's te delen. Zodra hier meer over bekend is, laten we het weten.
Het zou netjes zijn om even een update te geven wanneer de beloofde wijziging wordt doorgevoerd.
Ik heb inmiddels reactie! Het is bekend dat dit een grote wens van veel klanten is. Het staat dus min of meer op de planning, maar er is nog geen datum bekend wanneer dit gaat gebeuren. Het kan eind dit jaar zijn, maar ook volgend jaar.. Maar overall goed nieuws lijkt me :D10 maanden geleden. Worden we aan het lijntje gehouden?

*afgesplitsten eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dag KPN. Ik ben nieuw op dit forum. Heb net onze telefoon abonnementen overgezet naar 1 abonnement met mb's en 1 zonder. Echter kom ik er nu pas achter dat ik niet automatisch mb's kan delen. Dit is erg lastig! Er is al veel over geklaagd lees ik op dit forum, maar er wordt niks aan gedaan. Dus ook ik heb de wens om automatisch mb's te kunnen delen. Ook aan mijn wens zal waarschijnlijk geen gehoor gegeven worden, maar ik hoop dat als zoveel mogelijk mensen reageren kpn toch een keer aan de wens van haar klanten tegemoet zal komen!
Reputatie 7
Badge +17
@Richa KPN is er zeker mee bezig. Ik hoop dat we snel met goed nieuws kunnen komen.
Hallo KPN, Uit deze conversatie maak ik op dat het niet voor het eerst is dat de vraag gesteld wordt waarom automatisch delen niet mogelijk is. Het is des te opvallender dat uw medewerkers die dit product verkopen in de advisering hierover niets melden, en dat je er proefondervindelijk achter moet komen dat dat dus blijkbaar niet werkt. En als het zich alleen zou beperken tot het maandelijks delen van de MB's, niets is minder waar. Je moet ook de gezinsleden op de laatste dag van de maand erop wijzen dat ze of 4G uitzetten, of netjes de WiFi aanzetten. Anders wordt je onverwacht geconfronteerd met een rekening waarop vermeld staat dat er buiten de bundel internet is verbruikt, en wel tegen een flink ongunstiger tarief daar waar je gezinsbundel ruimschoots toereikend zou zijn geweest. Kortom, snel een oplossing implementeren. Denk daarbij in oplossingen als zou ik automatisch overboeken naar een spaarrekening = bestaande technologie.
Reputatie 7
Badge +17
@Kampen Deze vraag is inderdaad vaker gesteld. Op dit moment is het helaas niet mogelijk om automatisch MB's te delen. We zijn bezig om dit in de toekomst mogelijk te maken. Wanneer je een mobiel abonnement afneemt met data ontvang je een sms zodra je 50% of 75% van de internettegoed hebt verbruikt. Als je geen tegoed meer hebt wordt de internetsnelheid verlaagd en kan je (zonder extra kosten) gebruik blijven maken van internet. Je kan dan MB's delen vanuit een ander mobiel abonnement of een bundel aanschaffen om jouw internetsnelheid te verhogen.

Reageer