Vraag

Automatisch MB's delen

  • 2 April 2020
  • 7 reacties
  • 1007 keer bekeken

Ik vind het echt bizar klantonvriendelijkheid van KPN wel klanten verleiden zo’n duur abonnement te nemen maar er niet bij zeggen dat je vervolgens elke maand opnieuw bij al je gezinsleden (in mijn geval 4) de MBs moet delen. Nummer voor nummer. En dat ook nog direct s ochtends op elke eerste dat van de maand omdat ze anders geen 4G hebben. Ze willen gewoon niet. Technisch moet dit een fluitje van een cent zijn. Echt heel simpel. Nog simpeler dan automatische afschrijving van het abonnementsgeld dat hun ook lukt. Ze hopen zo dat de gezinsleden toch kosten gaan maken voor de 4G zodat ze meer kunnen verdienen. Pure misleiding dit. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Admin: Inmiddels is het wel mogelijk om automatisch MB's te delen

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft 1 duur abonnement met veel data en de andere abonnementen zijn zonder of met te weinig data? Waarom? Waarom sluit u niet gewoon passende abonnementen af?

Met passende abonnementen ben ik nog duurder uit. 

En waarom regelt KPN dit niet gewoon even ?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Groninger Snip, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het automatisch MB's delen voor de KPN Compleet of KPN Hussel klanten is een grote wens van klanten. Echter is dit niet zomaar 'een fluitje van een cent' zoals jij het omschrijft. Hier komen echt wel wat moeilijke, technische dingen bij kijken is mij verteld. Dat de wens er is, is ook bekend bij de ontwikkelaars. Mijn verwachting dat dit ook wel gaat komen, maar dat is wat ik zelf verwacht (hier is nog niks bekend over). Maar of, hoe en wanneer? Dat is nog even afwachten!

Beste Susan,

Voorspelbaar antwoord. Zou ik ook zeggen als KPN. Ik vraag me af of je het zelf ook gelooft. Misschien dat jij door jouw superieuren ook niet naar eerlijkheid op de hoogte wordt gebracht. Het is technisch wel degelijk goed uitvoerbaar, als er maar een wil is en die is er simpelweg niet. Er wordt al heel lang gesproken hierover en de verwachting ‘dat dit ook wel gaat komen’. Dit is niet meer geloofwaardig. Dus niet ‘even afwachten’ zoals je schrijft. KPN wil dit gewoon niet omdat het hun geld zou kosten. Zo banaal is het. Pas als de concurrent dit gaat doen, zal de KPN gedwongen zijn het ook te realiseren. 

vreemd dat dit bij vodafone voor zakelijke klanten dan wel mogelijk is

 

Reputatie 3
Badge

We zijn er druk mee bezig. Kijk hier voor meer informatie: https://marketing.kpn.com/optiext/optiextension.dll?ID=ehGeCqhhYsWmP%2BAvZY1P8x4VmuKrdwFhIrxCW09aRfaAwUfBLkB672kbZKGNwFPrcZ3kFozwWMERgTvG%2BMCUcxx7GxcYef