Beantwoord

Autorisatie voor online aankopen met KPN Factuur

  • 28 December 2019
  • 5 reacties
  • 138 keer bekeken

Kleine vraag, maar hoe geef ik autorisatie voor dit soort online betalingen…?

Ik krijg constante meldingen dat er geen autorisatie aanwezig is al wil ik een online aankoop maken via de Microsoft Store. 

Daarom de vraag waar ik precies kan instellen om dit toe te staan.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 30 December 2019, 09:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Ik ben een absolute tegenstander van het betalen via de KPN factuur maar heb je deze pagina gelezen?

Ik ben een absolute tegenstander van het betalen via de KPN factuur maar heb je deze pagina gelezen?

Ja, volledig… Maar er staat totaal niks in van autorisatie geven, totale verwarring…

Het "Zakelijke klanten kunnen geen gebruik maken van deze dienst." is ook niet van toepassing voor mij, want ik ben geen zakelijke klant.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @TheRichLeprechaun. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze meldingen te zien krijgt. Ik zal voor jou uitzoeken of er een blokkade op zit. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan, dan kijk ik het voor je na. :relaxed:

Hoi @TheRichLeprechaun. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze meldingen te zien krijgt. Ik zal voor jou uitzoeken of er een blokkade op zit. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan, dan kijk ik het voor je na. :relaxed:

Gedaan.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en zag dat er geen blokkade is vanuit KPN. Ik heb het voor de zekerheid de blokkade er op gezet en gelijk weer verwijderd, wellicht verhelpt dat het probleem. Als dit niet het geval is kan je misschien op deze pagina een oplossing vinden.

Reageer