Beantwoord

bedekking

  • 17 December 2019
  • 8 reacties
  • 203 keer bekeken

Vraag: waarom is er in heel Bergschenhoek en delen van Berkel en Rodenrijs zo slechte bedekking, met als gevolg klant verlies?

icon

Beste antwoord door Lisa 17 December 2019, 20:24

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Bedekking Welkom hier op het Forum! Vervelend om te horen dat je slechte dekking ervaart op de genoemde plaatsen. Ik neem aan dat je mobiele dekking 3G/4G bedoeld? Wat ik mij afvraag is of er altijd slechte dekking is geweest, of niet. Ik heb natuurlijk even mee gespiekt aan de hand van onze dekkingskaart. Helaas word ik er nog niet veel wijzer van. Het lijkt erop dat er voldoende dekking is in de omgeving. 

Welke problemen ervaar je precies en hoe lang al? 

De problemen die ik ervaar zijn, dat er in de woning geen gesprek mogelijk is op 4G. De oorzaak daarvan is de slechte bedekking. dat is ook heel goed te zien is op de Kpn bedekking kaart. Voor de duidelijkheid, we kijken op de kaart naar het donkergroene gedeelte. Deze 4G situatie in Bergschenhoek is al van het begin heel slecht. 

Reputatie 7
Badge +17

@Bedekking Bedankt voor je reactie! Wat gek, want de dekking licht/donkergroen lijkt prima te zijn in de omgeving. Ik zou graag even de dekking binnenshuis willen meten. Hier heb ik alleen je gegevens voor nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Alleen jijzelf en KPN medewerkers kunnen deze gegevens zien. 

Lisa, voor het indoor meten heb je alleen postcode en huisnummer nodig neem ik aan. Dat is ingevuld in mijn profiel. 

Reputatie 7
Badge +17

Lisa, voor het indoor meten heb je alleen postcode en huisnummer nodig neem ik aan. Dat is ingevuld in mijn profiel. 

Klopt het dat op dit adres geen abonnementen van KPN aanwezig zijn? 
Zou je de 06-nummers van KPN kunnen toevoegen aan je profiel die slechte verbinding ervaren. Zonder producten van ons op een adres kan ik helaas weinig. 
 

Lisa, in mijn profiel staan nu een paar 06 nummers. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Op het bedekking plaatje is goed te zien dat Bergschenhoek niet meedoet op 4G. Misschien mast erbij of de antennes anders richten ?

Reputatie 7
Badge +17

@Bedekking Bedankt voor het invullen van je profiel. Op het bedekkingskaartje dat ik deelde is te zien dat er in die omgeving juist wél 4G dekking is. Je kan in de legenda links het type signaal selecteren. Waar zag jij staan dat er helemaal geen dekking is in deze specifieke gebieden? Binnenshuis heb ik voor je gemeten en ik zie dat er 4G-800 (Band) beschikbaar is. Voor de zekerheid wil ik een ticket voor je inschieten zodat onze technische dienst er naar kan kijken. Nu zie ik dat je naam en achternaam niet overeenkomen met geen een van de nummers bij KPN. Voor welk nummer kan ik een ticket inschieten dat mijn collega's contact opnemen met deze contractant? 
 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Bedekking  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer