Vraag

Bel en Whatsapp geschiedenis

  • 26 November 2020
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Mijn gespreks geschiedenis is iedere dag gewist. Dit gebeurt automatisch. Het ligt niet aan de instellingen van mijn smartphone. Bovenstaande probleem heb ik ook met Whatsapp. Al jaren verdwijnen al mijn Whatsapp berichten automatisch zonder dat ik er wat aan doe. Met mijn vorige smartphone s een Samsung en een Nokia 8 had ik hetzelfde probleem. Ik heb dus geen bel- en Whatsapp geschiedenis meer. 

Wie kan mij helpen. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Rec. Wat voor toestel heb je nu? Ik vind het erg opvallend dat dit met andere toestellen ook gebeurde, zonder dat je dit wilde. Voor de zekerheid mag je jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant aanvullen in je forumprofiel. Zodra je dit gedaan hebt ga ik even kijken in onze systemen. Misschien staat er een instelling aan onze kant verkeerd.   

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.