Beantwoord

Belhistorie mobiele telefoon 2017 opvragen

  • 6 July 2019
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Helaas heb ik in 2017 geen gespecificeerde facturen ontvangen en vanwege een hoger beroep zaak bij de rechtbank ben ik op zoek naar bewijsmateriaal over telefonische contacten. Deze informatie is niet via de helpdesk op te vragen. Voor opsporingsambtenaren is er een apart telefoonnummer om dit soort informatie te achterhalen.

Waarom is deze service niet beschikbaar voor klanten? Op het forum zie ik dit onderwerp toch regelmatig terugkomen.

Ik kan me goed voorstellen dat KPN niet alles op haar servers beschikbaar wil houden voor haar klanten, maar in bijzondere gevallen kun je toch het archief in? Tegen een financiële vergoeding moet dat toch te organiseren zijn en niet alleen voor opsporingsambtenaren.

Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 6 July 2019, 16:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Robert1965, Bijlagen waarin specificaties staan mogen we i.v.m. de wet op de privacy maximaal 6 maanden bewaren. Vandaar dat je laatste facturen deze specificaties wel hebben. De facturen waarvan je de specificaties nog wel kunt bekijken, kun je het beste opslaan voor het geval je de specificaties nog eens nodig hebt. Je kunt deze specificaties opvragen d.m.v. je dossier. Wij kunnen het dossier niet voor je opvragen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook hebben we dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar:
KPN Mobiel
t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Mocht je hier nog vragen over hebben, hoor ik graag van je!
Hartelijk dank voor de tip. De brief ligt klaar voor verzending.
Reputatie 7
Badge +19
Super! Mocht je later nog vragen hebben over je dossier, dan kun je ze hier uiteraard stellen 🙂

Reageer