Beantwoord

Bellen mobiel uitgaande gesprekken

• 1 juni 2018
  • 8 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik kan niet meer gebeld worden wel zelf bellen en internetten wie weet de oplossing? Zitten op dit moment in Griekenland
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 juni 2018, 14:33

Dag Hthur. Ik heb direct even voor je gekeken. Er lijkt een heel klein probleempje met je verbinding te zijn. Niets bijzonders, maar iets wat kan gebeuren bij het inroamen op een buitenlands netwerk. Wat je kunt doen is je toestel even helemaal uitzetten. Wacht even een paar minuten en schakel het daarna weer in. Dan meldt het toestel zich opnieuw aan op het netwerk en zou alles moeten werken. Laat je het weten?
Bekijk origineel

8 reacties

Ik kan niet meer gebeld worden wel zelf bellen en internetten wie weet de oplossing? Zitten op dit moment in Griekenland Wanneer iemand belt krijgt hij gelijk de voicemail. Alles al na gelopen maar niets kunnen vinden wat naar mijn idee niet goed staat.
Reputatie 7
Badge +19
Dag Hthur. Ik heb direct even voor je gekeken. Er lijkt een heel klein probleempje met je verbinding te zijn. Niets bijzonders, maar iets wat kan gebeuren bij het inroamen op een buitenlands netwerk. Wat je kunt doen is je toestel even helemaal uitzetten. Wacht even een paar minuten en schakel het daarna weer in. Dan meldt het toestel zich opnieuw aan op het netwerk en zou alles moeten werken. Laat je het weten?
Hoi bedankt voor je reactie maar helaas nog niet opgelost. Ben wel aangemeld bij het netwerk maar ontvang nog steeds geen gesprekken,, kan wel bellen en internetten, wanneer er wordt gebeld wordt er direct doorgeschakeld naar voicemail
Reputatie 7
Badge +19
Dat is wel gek. Hoe lang heb je je toestel uit gehad? Hij moet echt helemaal uit staan.
Ik heb hem 2 minuten uit gehad en de sim eruit gehaald. Heb wel roming en alles werkt zoals voorheen zelfs een totale reset gedaan....
Eindelijk opgelost, was toch een verkeerd netwerk! Kpn gaf automatisch een verkeerd netwerk aan, bedankt kpn voor 2 dagen geen telefoon! Bedankt Bart voor jou meedenken!
Reputatie 7
Badge +19
Dag Hthur. Fijn dat is opgelost, maar erg jammer dat je twee dagen zonder bereik hebt gezeten. Ik hoop niettemin dat je een goede Griekenland hebt (gehad). 🙂
Bedankt Bart.

Reageer