Beantwoord

Bellen naar Nieuw Zeeland

  • 5 February 2020
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Badge

Als ik bel naar Nieuw Zeeland de verbinding wordt verbroken zodra daar de telefoon opgenomen is.

het telefoonnummer is correct.

Wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door VogueVogue 11 February 2020, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @VogueVogue,  welkom hier.

Ik lees dat je graag naar de andere kant van de wereld wil bellen. Dit gaat echter niet helemaal goed. Diegene aan de andere kant hangt ook niet op? En kan die jou wel bellen zonder problemen? Wat er zo mis gaat durf ik niet te zeggen, het lijkt er op niet veel want er komt wel een verbinding blijkbaar. Ik wil nog graag eens meekijken of ik iets in jouw aansluiting kan vinden waarom het niet zou werken. Zou je daarvoor jouw mobiele nummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. Eens kijken of we kunnen uitsluiten of het aan jouw aansluiting ligt. 

Badge

Bedankt, ik zal het nummer vandaag in het profiel zetten.

Badge

Het nummer staat in mijn profiel.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie de gesprekken terug inderdaad. Steeds maar een paar seconden. Ik kan echter niet verklaren waarom de verbinding verbreekt. Alle instellingen staan goed aan onze kant. Je krijgt ook verbinding, alleen maar heel even. Je hebt verder wel goed bereik? Diegene aan de andere kant ook? 

Badge

Bedankt, ik heb gebeld van mijn vaste telefoon de volgende dag.

Onze vriend in NZ denkt dat zijn accu bijna leeg was.

Volgende keer bel ik weer met mijn mobiel en dan moet het lukken.

Hartelijke dank voor de snelle reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Aha op die manier. Fijn dat het toch gelukt is. Een lege batterij zou een logische verklaring kunnen zijn. Hopelijk lukt het de volgende keer wel weer. Â