Beantwoord

Bellen via WiFi niet actief

  • 26 January 2020
  • 10 reacties
  • 2784 keer bekeken

Sinds vandaag ben ik overgezet van telfort naar kpn. Dat vond ik heel goed nieuws omdat ik dan kan bellen via wifi. En dat is bijna onmisbaar geworden. 

Helaas lukt bellen via wifi niet. Ik heb de optie op mijn telefoon staan maar dat is niet actief. Ik kan het ook niet actief maken. Wie helpt mij.? 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2020, 21:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Kan je inloggen op Mijn KPN? Daar of anders in de winkel een KPN sim vragen dat zou moeten werken de Telfort sim's zijn helaas niet geschikt.

Ik heb vandaag bij de KPN winkel een nieuw sim-kaart gekregen.

Het werkt nu prima. Bedankt voor de tip.

Reputatie 7
Badge +19

@scape3000 Hoi Berry, ik begrijp dat je net overgezet bent van Telfort naar KPN. Welkom bij KPN :slight_smile:

De tip die Galdor je gaf is inderdaad de oplossing: met een nieuwe simkaart van KPN kan je bellen via WiFi. Fijn om te lezen dat het al gelukt is, en dat het ook werkt! Mocht je nog vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, laat het gerust op het forum weten.

Hallo @Galdor68 en @Alexa_  , de mobiel van mijn vrouw is ook geschikt voor WiFi bellen, gisteren in de lokale KPN-winkel een KPN-sim er in laten zetten en WiFi bellen staat aan.:relaxed:

Mijn top aan telfort is om dit ook aan de klanten met de overgang mee te delen. Dat voorkomt een hoop gebel aan de klantenservice {die het ook vaak niet weten) 

Badge

Ik hoop dat ook de oneplus telefoons binnenkort van volte en vowifi gebruik kunnen maken de telefoons kunnen het gewoon.

Reputatie 7
Badge +19

@JanD Super! :slight_smile:

@scape3000 Dat is een goed punt, dank voor de tip!

@CobusR Dat kan ik me voorstellen, het is natuurlijk een hartstikke handige functie. Je kan de lijst met toestellen waarop bellen via WiFi beschikbaar is hier in de gaten houden.

Badge

Heb je hier ook wi-fi bellen AAN staan anders werkt het niet zie screen shot

 

Heb sinds gisteren een kpn sim in mijn iphone x. Gebruik super wifi (2) extenders op een experia v10. Kan wel op begane grond bellen en gedurende het gesprek naar beneden het souterrain lopen met een matige verbinding. Vanuit het souterrain een nieuw gesprek starten lukt niet. Welke checks moet ik doen?

Badge

Ik hoop dat ook de oneplus telefoons binnenkort van volte en vowifi gebruik kunnen maken de telefoons kunnen het gewoon.


Net een nieuwe firmware update gehad (11.0.7.10) (Oxygen updater) en heb nu volte / vowifi op de Oneplus 8t dus alles in orde nu met KPN.