Beantwoord

Bellen via WiFi werkt niet

  • 7 February 2020
  • 3 reacties
  • 202 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb hier in mijn Samsung galaxy S9 plus een nieuwe kpn simkaart ingedaan na de migratie van Telfort mobiel naar KPN, echter bellen via WiFi doet het niét wat ik ook probeer. Alles staat goed en ik heb voorkeur ook al op WiFi i.p.v. mobiel netwerk gehad maar blijft gewoon bellen op mobiele netwerk. Krijg ook geen icoontje van mobiel bellen via internet. Bij mijn partner ook een nieuw simkaart KPN er in gezet maar daar werkt het wel met een samsung Galaxy s9 plus. Zij krijgt keurig het icoontje en kan bellen via WIFI en dat op dezelfde plek waar ik het met mijn smartphone niet voor elkaar krijg. Weet iemand wat er fout kan zijn?. Ik weet het zo niet. 

Ben

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Ben_1959 11 February 2020, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Ben_1959 , heb je wèl precies onderstaand type toestel:

http://- Samsung Galaxy S9 (SM-G960F)

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Ben_1959, ik begrijp dat bellen via WiFi op de telefoon van je partner wel werkt, maar dat het op jouw telefoon nog niet lukt. We zoeken hier graag met je mee naar waar dit van komt. 

Zoals JanD ook aangeeft is het belangrijk dat jouw toestel geschikt is voor bellen via WiFi. Deze twee Samsung Galaxy S9’s zijn ervoor geschikt:

Samsung Galaxy S9 (SM-G960F)
Samsung Galaxy S9+ (SM-G965F)

Op deze pagina staat meer informatie, daar staat ook precies wat je in de instellingen moet aanpassen om te kunnen bellen via WiFi. Kom je er hiermee uit?

Reputatie 3
Badge +1

Hoi Alexa_

Inmiddels werkt het, ik moest mijn Samsung opnieuw opstarten en daarna werkte het wel.

Dus het probleem lijkt opgelost.

Bedankt voor het mee denken.