Beantwoord

Bellen via WiFi werkt niet

  • 15 July 2020
  • 5 reacties
  • 478 keer bekeken

Bellen over wifi werkt niet

 

 

Ben overgestapt van Telfort naar KPN (lang geleden)

instructies doorgelezen.

 

Afgelopen week nieuwe sim aangevraagd van KPN en geactiveerd (duo sim)

 

Gisteren volgende gedaan:

Bellen over wifi aangezet op de iPhone

iPhone is compatible (iPhone 8, juiste type volgens overzicht)

Provider Settings staat op KPN nl 41.0

4G, VoLTE aan

Wifi werkt gewoon prima. Ook andere telefoon (van andere provider) op hetzelfde netwerk met bellen over wifi en werkt prima.

 

Vooralsnog geen verandering vandaag (nogmaals aan en uitgezet)

 

Zie op forum bij andere vergelijkbare vragen dat TD dan waarschijnlijk moet kijken naar instellingen?

 

Dank!

 

Arno

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 July 2020, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ArnoLub. Wat vervelend dat het niet lukt om te bellen via wifi. Is jouw iPhone up-to-date? Bellen en sms'en via wifi staat standaard uit, als jouw toestel geschikt is, op je iPhone. Je zet het eenvoudig uit en weer aan . Ga naar ' Instellingen' en kies dan voor " Mobiel netwerk" zet de schakelaar om bij 'Bellen via Wifi'. Zou je het mobiele nummer achter willen laten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel?

HI @Vikash 

 

dank voor je reply. Ja, ik heb laatste ios versie, ja bellen over wifi staat aan (zie boven).

 

Ik heb tel toegevoegd in persoonlijke opmerkingen veld.

 

met groet,

 

Arno

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb dit zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken. Laat je mij weten wanneer het werkt?

HI Vikash,

 

Super, dank wifi bellen werkt nu, fijn!

 

 

Arno

Reputatie 7
Badge +21

@ArnoLub Graag gedaan! :relaxed: