Beantwoord

Belminuten meenemen

  • 9 July 2020
  • 4 reacties
  • 311 keer bekeken

Goedemiddag, toen ik bij telfort zat mocht ik de minuten van vorige maand meenemen. Waarom is dat bij jullie niet? En waarom heb ik daar geeN bericht over ontvangen?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 July 2020, 18:01

Bekijk origineel

4 reacties

Dat is nog steeds zo. Alleen is het niet (meer) te zien in de app. Want die van KPN is daarop niet ingericht. En zal dat waarschijnlijk ook niet, want de KPN abonnementen hebben dat niet en krijgen dat ook niet.

De oude TFT abonnementen zullen langzaam uitsterven bij verlengingen.

Overigens: als je al steeds minuten meeneemt zullen er sowieso teveel in je abo zitten per maand en zul je de meegenomen minuten dus zelden of nooit gebruiken. Tenzij je een keer flink over je maandbundel heen gaat.

Goedemiddag, toen ik bij telfort zat mocht ik de minuten van vorige maand meenemen. Waarom is dat bij jullie niet? En waarom heb ik daar geeN bericht over ontvangen?

 

Hallo @RenYdeboer , als je 26-01-2020 automatisch bent overgegaan naar KPN heb je nog steeds recht op overgebleven belminuten van de afgelopen 2 maanden die je mee kunt nemen naar de huidige maand.

Hetzelfde geldt voor de databundel als je die hebt.

Je ziet het binnen MijnKPN echter niet afzonderlijk zoals @PeterG  ook schrijft, maar je ziet het totaal -/- het verbruik = restant over binnen MijnKPN.

Voorbeeld: je hebt een abo van 150 minuten per maand, je belt niets, in de huidige maand kun je dan meenemen 2x150+150 huidige maand=totaal 450 minuten.

 

Oke @JanD dank voor je antwoord. Ga het ff checken.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @RenYdeboer, welkom op het Forum! Ik zie dat je al twee mooie antwoorden hebt ontvangen hierover. Heb je het inmiddels al kunnen controleren? Want mits je nog niet hebt verlengd naar een KPN abonnement, moet je deze opties gewoon nog hebben! Laat je even weten of het inderdaad nog verdubbeld wordt of niet? :blush:

Reageer