Beantwoord

Belsignaal verlengen mobiel

  • 1 January 2019
  • 17 reacties
  • 8849 keer bekeken

Hallo, ik wil graag de lengte van het belsignaal van mijn mobiel verlengen.
Ik ben vaak te laat met aannemen van het gesprek omdat a. voordat ik gehoord heb dat ik gebeld wordt en b. ik mijn mobiel uit mijn tas/jas heb gehaald, de telefoon al is overgegaan op voicemail.
Op Google heb ik gezocht op 'belsignaal verlengen' en daar gelezen dat ik nou niet bepaald de enige ben met deze vraag. Er staat dan iets over een nummer dat je zou kunnen bellen, maar in een chat met kpn werd aangegeven dat dit misschien een scam is?

Ik werk in een revalidatiecentrum en zie daar vaak mensen die wat trager zijn of reageren en ditzelfde probleem hebben: KPN kunnen jullie dit mogelijk maken?
icon

Beste antwoord door PeterG 1 January 2019, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Momenteel is het bij KPN 20 sec. en dan naar voicemail. De enige mogelijkheid, nog steeds, is voicemail uitzetten. Dan gaat ie ca 70 sec. over.

Voicemail uitzetten kan op 2 manieren.

sms UIT naar 1233
12339 beltoets

De vraag om een langere tijd tot voicemail ligt er al heel lang. Helaas nog niks mee gedaan.
Dank je Peter, inmiddels gedaan en hij gaat idd langer over. Op internet gelezen dat het in België wel kan met een code dus moet hier toch ook mogelijk zijn?
Voor jou ook de beste wensen voor 2019!
Daarvoor hoef je niet naar een Belgische provider. Vodafone heeft het bijvoorbeeld wel, tot max. 30 sec.
Bij KPN zit het nog niet in de doorschakelcentrale ...
Zou dit iets voor Radar zijn?
Reputatie 7
Hay IneW, welkom op het KPN forum 🙂 Goed dat je ons hier hebt gevonden. Zelf ervaar ik dit niet als een probleem. Nou ben ik ook heel erg snel, dus minder moeite mee 😉 Ik kan mij wel goed voorstellen dat er gebruikers zijn die dat wel erg hinderlijk vinden. Jammer genoeg is de maximale lengte van het belsignaal vastgesteld op 20 seconden voordat 'ie doorschakelt naar de voicemail. Ik heb de wens voor je doorgezet als 'verbetervoorstel'. Ik kan niet beloven dat we het gaan aanpassen, ik heb in elk geval mijn best gedaan om het intern aan te kaarten.

Nog steeds hetzelfde probleem.

Reputatie 7

Hi @PietBa, je kunt de rinkeltijd verlengen tot 70 seconden door de voicemail uit te zetten. Met voicemail aan gaat je mobiele toestel ong. 20 seconden over. 

Momenteel is het bij KPN 20 sec. en dan naar voicemail. De enige mogelijkheid, nog steeds, is voicemail uitzetten. Dan gaat ie ca 70 sec. over.

Voicemail uitzetten kan op 2 manieren.

sms UIT naar 1233
12339 beltoets

De vraag om een langere tijd tot voicemail ligt er al heel lang. Helaas nog niks mee gedaan.

 

2021 schandalig en amaturistich waarom dit niet opgelost word door KPN.

Reputatie 7

Hallo Jantje, welkom op het kpn forum. Tegen welk probleem loopt je aan en wat kunnen we voor je oplossen? :)

Het probleem heb ik al duideljk aangegeven

KPN doed er niks mee dat was al bekend.

Reputatie 7

Ok, @Jantje73. Waar kan de kpn community het probleem teruglezen? Ik zie alleen bovenstaande berichten die geen duidelijke omschrijving geven van waar je precies tegen aanloopt. Als je graag geholpen wilt worden, hebben we wat meer informatie nodig. Wil je die met ons delen? Dan kunnen we ermee aan de slag :)

 

Meer tijd om gesprek aan te nemen? VM uitzetten.

KLIK.

Goedemorgen,

Ik zou graag ook de rinkeltijd willen verlengen naar tevens de voicemail willen behouden. Mij KPN nr gebruik ik voor mijn werk waarbij het handig is dat mensen ook de mogelijkheid hebben om.voicemail in te spreken. Ik kom er regelmatig achter dat.ik te laat ben met.opnemen (echt 5 seconden ofzo) en dan frustreert het mij dat mensen m'n voicemail moeten inspreken en ik weer terug moet bellen. Dit komt onprofessioneel over en geeft bij klanten het gevoel dat ik ze niet wil spreken. Kortom.  Hoe verleng ik de rinkeltijd maar behoud ik toch de voicemail.

 

PS.bik Vodafone is een simpele voicemail menu functie te vinden waarin je de rinkeltijd zelf.kunt bepalen...@KPN.. regel dit gewoon in

Hoe verleng ik de rinkeltijd maar behoud ik toch de voicemail.

@Kawamaup. Bij KPN kan dat niet.

N.B. waarom heb je voicemail als je dat onprofessioneel vind als men dat aan de lijn krijgt? Dan zet je de voicemail toch helemaal uit. En neem je aan en krijgen ze je te spreken.
VM helemaal uitzetten: 12339 beltoets.

dan frustreert het mij dat mensen m'n voicemail moeten inspreken en ik weer terug moet bellen. Dit komt onprofessioneel over en geeft bij klanten het gevoel dat ik ze niet wil spreken

Vooral om de mogelijkheid te hebben als ik daadwerkelijk in bespreking zit. Ik heb niet altijd de mogelijkheid om direct op te nemen. En eeuwig laten bellen is t gewoon net niet. Dat eigenlijk. 

Maar t geeft dus nog steeds geen antwoord op de vraag: langere rinkeltijd en toch voicemail. Waarom kan dat bij andere providers wel?

Reputatie 2

Hallo, ik wil graag de lengte van het belsignaal van mijn mobiel verlengen.
Ik ben vaak te laat met aannemen van het gesprek omdat a. voordat ik gehoord heb dat ik gebeld wordt en b. ik mijn mobiel uit mijn tas/jas heb gehaald, de telefoon al is overgegaan op voicemail.
Op Google heb ik gezocht op 'belsignaal verlengen' en daar gelezen dat ik nou niet bepaald de enige ben met deze vraag. Er staat dan iets over een nummer dat je zou kunnen bellen, maar in een chat met kpn werd aangegeven dat dit misschien een scam is?

Ik werk in een revalidatiecentrum en zie daar vaak mensen die wat trager zijn of reageren en ditzelfde probleem hebben: KPN kunnen jullie dit mogelijk maken?

Wanneer ik voicemail uitzet, krijgt de beller na 20 seconden de melding dat voicemail is uitgezet en je geen berichten kunt inspreken ….

@Marretje07

Om voicemail helemaal uit te zetten bel je het nummer 12339 .

Voicemail is niet echt meer nodig. Men kan een tekst bericht sturen met sms of WhatsApp. Of een ingesproken bericht met WhatsApp. E-mail etc.

( weer aanzetten 12331 )