Beantwoord

Belsignaal verlengen mobiel

Hallo, ik wil graag de lengte van het belsignaal van mijn mobiel verlengen.
Ik ben vaak te laat met aannemen van het gesprek omdat a. voordat ik gehoord heb dat ik gebeld wordt en b. ik mijn mobiel uit mijn tas/jas heb gehaald, de telefoon al is overgegaan op voicemail.
Op Google heb ik gezocht op 'belsignaal verlengen' en daar gelezen dat ik nou niet bepaald de enige ben met deze vraag. Er staat dan iets over een nummer dat je zou kunnen bellen, maar in een chat met kpn werd aangegeven dat dit misschien een scam is?

Ik werk in een revalidatiecentrum en zie daar vaak mensen die wat trager zijn of reageren en ditzelfde probleem hebben: KPN kunnen jullie dit mogelijk maken?
icon

Beste antwoord door PeterG 1 januari 2019, 15:32

Momenteel is het bij KPN 20 sec. en dan naar voicemail. De enige mogelijkheid, nog steeds, is voicemail uitzetten. Dan gaat ie ca 70 sec. over.

Voicemail uitzetten kan op 2 manieren.

sms UIT naar 1233
12339 beltoets

De vraag om een langere tijd tot voicemail ligt er al heel lang. Helaas nog niks mee gedaan.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hay IneW, welkom op het KPN forum 🙂 Goed dat je ons hier hebt gevonden. Zelf ervaar ik dit niet als een probleem. Nou ben ik ook heel erg snel, dus minder moeite mee 😉 Ik kan mij wel goed voorstellen dat er gebruikers zijn die dat wel erg hinderlijk vinden. Jammer genoeg is de maximale lengte van het belsignaal vastgesteld op 20 seconden voordat 'ie doorschakelt naar de voicemail. Ik heb de wens voor je doorgezet als 'verbetervoorstel'. Ik kan niet beloven dat we het gaan aanpassen, ik heb in elk geval mijn best gedaan om het intern aan te kaarten.
Zou dit iets voor Radar zijn?
Reputatie 7
Daarvoor hoef je niet naar een Belgische provider. Vodafone heeft het bijvoorbeeld wel, tot max. 30 sec.
Bij KPN zit het nog niet in de doorschakelcentrale ...
Dank je Peter, inmiddels gedaan en hij gaat idd langer over. Op internet gelezen dat het in België wel kan met een code dus moet hier toch ook mogelijk zijn?
Voor jou ook de beste wensen voor 2019!
Reputatie 7
Momenteel is het bij KPN 20 sec. en dan naar voicemail. De enige mogelijkheid, nog steeds, is voicemail uitzetten. Dan gaat ie ca 70 sec. over.

Voicemail uitzetten kan op 2 manieren.

sms UIT naar 1233
12339 beltoets

De vraag om een langere tijd tot voicemail ligt er al heel lang. Helaas nog niks mee gedaan.

Reageer