Beltegoed opwaarderen met bon lukt niet

  • 24 februari 2015
  • 1 reactie
  • 1122 keer bekeken

Hallo,

Een aantal dagen geleden heb ik in de winkel tien euro beltegoed gekocht. Deze wilde ik thuis op mijn nieuwe smartphone opwaarderen via de 16 cijferige code. Bij de eerste poging was het alleen niet mogelijk om alle 16 cijfers in te voeren, dit lukte later wel en kreeg ik ook bevestiging dat de tien euro was bijgeschreven. In die paar dagen heb ik niet gebeld, of Mb's gebruikt, alleen een paar keer gesms't.

Nu kreeg ik eergister een sms van kpn dat mijn beltegoed bijna op was.

Weet iemand wat hier mis gegaan is en kan hij/zij mij hier mee helpen?  


1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste Forum93, 

Welkom op het KPN forum! Op voorhand durf ik niet te zeggen waar dit door zou kunnen komen. Heb je MijnKPN aangemaakt? Als het goed is, dan kun je dit hier in vinden waar je beltegoed aan op is gegaan. 

Met hartelijke groet, 

Cindy 

Reageer