Beantwoord

Belverbruik niet zichtbaar in MijnKPN

• 11 december 2015
  • 6 reacties
  • 479 keer bekeken

Mijn belverbruik is niet zichtbaar en internetgebruik wel via MijnKPN voor 1 telefoonnummer.

Bij een tweede nummer is dit wel zichtbaar voor hetzefde klantnummer.

Opnieuw installeren van de app heeft niet geholpen.

Admin: topic naar juiste board verplaatst en titel van je bericht aangepast

icon

Beste antwoord door Erik_ 21 december 2015, 14:28

Na controle is gebleken dat door een tijdelijke storing de minuten niet afgeschreven worden bij het bellen, en daardoor ook niet in de app zichtbaar worden. De verwachting is dat dit eind deze maand verholpen zal zijn. Daarna zullen de minuten weer als normaal afgetrokken worden en ook weergegeven onder verbruik.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ha Peter,

Welkom op het forum! Vreemd dat het voor dat ene nummer het belverbruik niet laat zien. Ik wil dit graag even voor je nakijken, maar daarvoor heb ik wat gegevens nodig. Ik stuur je een privébericht, als je daarop zou willen reageren zoek ik het uit.

Reputatie 7
Badge +28
Na controle is gebleken dat door een tijdelijke storing de minuten niet afgeschreven worden bij het bellen, en daardoor ook niet in de app zichtbaar worden. De verwachting is dat dit eind deze maand verholpen zal zijn. Daarna zullen de minuten weer als normaal afgetrokken worden en ook weergegeven onder verbruik.

Erik_ schreef op 21 dec '15 om 14:28u

Wat wordt er verstaan met een tijdelijke storing, mijn beltegoed wordt al vanaf mei 2015 niet bijgehouden, hier al diverse malen met KPN over gebeld. In juli 2015 werd door medewerker KPN gezegd dat de problemen eind 2015 zouden zijn opgelost. Het is nu 3-2-2016 en er is nog niets aan gedaan.

Op mijn adres heb ik 3 mobiele abo's van KPN, maar deze zullen zeker niet verlengd gaan worden. KPN neemt zijn klanten niet serieus.

Bovendien worden ze steeds duurder met de mobiele abonnementen, terwijl de concurrentie goedkoper wordt en dan heb ik het nog niet over TELE2 die zeer interessante abo's aanbiedt.

gr . A.van Duin

Reputatie 7
Badge +28
De verwachting was dat deze storing voor het einde van afgelopen jaar opgelost zou zijn. Dit is helaas niet gelukt. Ik snap dat je gewoon betrouwbaar in je MijnKPN wilt zien hoeveel je belt. Er wordt hard aan gewerkt, maar het is op dit moment nog niet helemaal duidelijk wanneer het verholpen zal zijn. Het lijkt erop dat dit begin tweede kwartaal zal zijn, maar ik kan dat niet garanderen.

Gelukkig is het wat storingen aangaat in ieder geval een financieel voordelige en kun je voorlopig nog gratis bellen naar Nederlandse vaste en mobiele nummers.

Erik_ schreef op 5 feb '16 om 18:08u
De verwachting was dat deze storing voor het einde van afgelopen jaar opgelost zou zijn. Dit is helaas niet gelukt. Ik snap dat je gewoon betrouwbaar in je MijnKPN wilt zien hoeveel je belt. Er wordt hard aan gewerkt, maar het is op dit moment nog niet helemaal duidelijk wanneer het verholpen zal zijn. Het lijkt erop dat dit begin tweede kwartaal zal zijn, maar ik kan dat niet garanderen.

Gelukkig is het wat storingen aangaat in ieder geval een financieel voordelige en kun je voorlopig nog gratis bellen naar Nederlandse vaste en mobiele nummers.

Bedankt voor je reactie,maar wat dat gratis bellen betreft, daar geloof ik niet zo in, je moet maar eens kijken bij de reviews van de mijn kpn app hierover. Er zijn heel veel gevallen bekend van mensen met dezelfde problemen die hierdoor over hun tegoed zijn gegaan ,maar hiervoor gewoon berekend hebben gekregen door KPN. Ik zelf heb een medewerker van KPN aan de telefoon gehad en die zei ook dat bellen gratis was. Ik wilde dit zwart op wit hebben, maar dat kon niet, dus zeg het maar.

gr aat van duin

Reputatie 7
Badge +28
Ik snap dat je sceptisch bent, Graat. Ik geef het je echter bij dezen zwart-op-wit. Met de storing is het enige waar je nu voor betaalt gesprekken naar betaalde servicenummers en buitenlandse nummers. Nummers die sowieso al buiten je bundel vielen. Bellen naar Nederlandse vaste- en mobiele nummers, in Nederland, gaat niet van je bundel af, en kost je niks. Je kunt dit ook controleren op je facturen van de afgelopen maanden. Als het niet klopte zou je daar meer kosten op zien.

Reageer