Beantwoord

Bereik 4G Den Helder Tjalkstraat

  • 11 September 2019
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Badge
Waarom heb ik op diverse telefoons (Oneplus 3, Sony Xperia XZ2 & Samsung S10) geen of erg slecht bereik op de 4G band? Op 3G geen verbetering. Terug zetten naar 2G geeft wel vol en goed bereik aan.

Daarnaast wanneer wordt bellen over WiFi verder uitgerold? Op de S10 werkt het prim, maar op de Oneplus en de Sony is het niet in te stellen?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 September 2019, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Vegchelen, welkom! Ik kan je niet meteen zeggen waarom dat het geval is, wel help ik je graag verder het uit te zoeken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Daarnaast ben ik benieuwd of je dan binnenshuis bent of dat je deze slechte kwaliteit ook buitenshuis ervaart.

Over bellen over Wifi: dat kan op dit moment inderdaad nog niet met Sony en OnePlus toestellen. Ook heb ik helaas nog geen idee wanneer dit wel zo gaat zijn!
Badge
Vooral binnenshuis erg slecht maar ook buiten achter huis slechte ontvangst.
Forumprofiel aangevuld.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik zie inderdaad dat het bereik op jouw locatie binnenshuis niet optimaal is. We werken continue aan verbetering van het netwerk en zullen jouw melding hierin ook meenemen. Op korte termijn zal dit echter voor jou betekenen dat het bereik zo slecht blijft, ben ik bang. Je kunt proberen om gebruik te maken van bellen over Wifi. In ieder geval met de Samsung S10 moet dat lukken via ons.
Badge
Maar zolang bellen over Wifi niet op de Oneplus of Sony kan heb ik hier niks aan.
De Samsung is zakelijk en word alleen zakelijk gebruikt.