Beantwoord

Bericht ontvangen over verbruik

  • 28 January 2020
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik krijg bericht van kpn :  het belbedrag is 100%,  vreemd want ik heb slechts 3 app,s verstuurd. ( van buiten de EU )  Hoe kan dit.

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 January 2020, 18:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Wat bedoel je met "ik heb slechts 3app's verstuurd"?

Je wil toch hopelijk niet zeggen dat je buiten de EU Mobiele data gebruikt?

Wat bedoel je met mobiele data?

Met drie app's bedoel je Whats app berichtjes? 

Dan heb je mobiele data gebruikt . 

Mobiele data is de internet verbinding van een smartphone.

Hallo @helmaenleon , als je niet belt is het overige verbruik mobiele data, zoals internetten, whatsapps versturen, e-mail versturen etc.

Als je dat buiten de EU doet zonder geschikte bundel is dat schreeuwend duur.

 

Bedankt voor je bericht, het is mij helemaal duidelijk! Jammer dat ik niet gewoon een mail naar KPN kan sturen. 

Bedankt voor je bericht, het is mij helemaal duidelijk! Jammer dat ik niet gewoon een mail naar KPN kan sturen. 

Hallo @helmaenleon , je kunt bellen en chatten met KPN, maar inderdaad geen e-mails sturen naar KPN.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @helmaenleon, van harte welkom hier op het KPN forum!

Ik zie dat je al geholpen bent, is het zo helemaal duidelijk? Had je wel een bundel voor in het buitenland genomen? Je mag je vraag ook altijd hier op ons forum stellen :slight_smile: